Ben op zoek naar een PDM 540 pedaalsetje. B2B prijs is 54 eur, in Duitsland 39 eur, maar heb geen zin om 12 eur verzendkosten te betalen.
Iemand een goed idee?
Specs:
Omschrijving:
NIEUW VOOR 2004!
>Shimano PD-M540 SPD pedalen
>Alle eigenschappen van de PD-M959, maar een stuk voordeliger!
>8mm inbus as
>Excellente modder-eigenschappen: zeer open pedaal, zodat modder minder kans heeft om te hechten
>Zeer makkelijk en snel in- en uitklikken
>352g per paar
>Inclusief schoenplaatjes
>Kleur: grijze body met zwarte as
VAN DE SHIMANO WEBSITE
Last year Shimano created a new standard of clipless MTB pedals by launching the PD-M959 pedal. By introducing the new PD-M540 and PD-M520 pedals now, an even broader target group will be able to enjoy the high valued features of PD-M959.
World Cups, National and World Championships in both MTB and Cyclo-Cross; there have been numerous victories for riders who used the PD-M959 pedals. With the open, mud shedding construction, the ease of stepping in and out and the easthetic yet functional design the PD-M959 pedal found admirers at both professional and recreational level.
PDM 540 nieuw of gebruikt
Moderator:Beheerders
Re:PDM 540 nieuw of gebruikt
12 euro verzendkosten bij B2B of in Duitsland? Wat jullie toch altijd zeuren over verzendkosten, waar ik bestel in Duitsland betaal ik elke keer 20 euro verzendkosten, maar heb t dan ook gegarandeerd binnen de week en voor de rest geen gezeik. Zoek gewoon op internet waar je hem voor de laagste prijs vindt en met welke verzendingskosten en bestel daar... Of je gaat gewoon kijken bij je LBS aan welke prijs die ze heeft en als ie ze op voorraad heeft dan heb je ze gelijk in je handen.
Grtz
Animine
Grtz
Animine
He! wij ollanders willen altijd veel voor weinig.
Als jij 20% meer wilt betalen is dat jouw goed recht. Ik wil gewoon weten of iemand de pedalen voor een lagere prijs in NL gevonden heeft of ergens in Duitsland met lagere verzendkosten. Anders pak ik de motor en ga ik lekker toeren naar Rose. Kost ook wat, maar dan heb ik ook wat :-*
Als jij 20% meer wilt betalen is dat jouw goed recht. Ik wil gewoon weten of iemand de pedalen voor een lagere prijs in NL gevonden heeft of ergens in Duitsland met lagere verzendkosten. Anders pak ik de motor en ga ik lekker toeren naar Rose. Kost ook wat, maar dan heb ik ook wat :-*
Ik zie net in een oude folder van De Winter in Arnhem dat zij ze voor 47 euro aanbieden.
Aangezien je in Midden Nederland woont is het best te rijden of mooi te combineren met een dagje crossen op de postbank ;D
details:
Shimano M540 47 euro.
De Winter
Hoefbladlaan 46 Arnhem
026-3216390
Aangezien je in Midden Nederland woont is het best te rijden of mooi te combineren met een dagje crossen op de postbank ;D
details:
Shimano M540 47 euro.
De Winter
Hoefbladlaan 46 Arnhem
026-3216390