Zoiets is uniek, en ja waarschijnlijk kon ie er ook niet vanaf geraken, omdat ik al redelijk wat volk ken in Diest, dus misschien de schrik.... ik weet t niet, veel maakt het niet uit, hij is terecht, en da's het enige dat telt

Kan ik dit jaar met Mégavalanche meedoen

Voor de mensen die nog op zoek zijn, ik speur redelijk veel het internet af, maar vond niets, wil niet zeggen dat je er ook mee moet stoppen, als je niets vind.
De kans is groot dat er dieven zijn die stom genoeg zijn om een peperdure fiets die niet bedoelt is om te rijden in de lage landen, online te verkopen...En aan de serienummer heb je soms ook niet veel, bij mij staat ie er niet op...
zie dat je iets het aan de fiets hebt dat jij alleen kan herkennen, moest t uitkomen op een discussie met de dief, jou en de politie of het gerecht (moest het ooit zover komen) (bij mij is het schade aan de achterbrug door de vorige kettinggeleider, alleen m'n maat en ik weten hiervan, dus zie dat niet alleen jij het weet, maar ook iemand die je vertrouwd, of desnoods de fietsenmaker)
1. Laat het niet alleen over aan de politie, zij zullen hier geen werk van maken, buiten de schuif opendoen, dossier erin, en schuif terug dicht. Maak er zelf werk van, facebook, dirty-pages, alle sites met 2de hands verkoop, en fietsenonderdelen, en bikeparken. (Dit helpt al heel veel.)
2. Verwittig de fietsenwinkels bij jou in de buurt. Hoemeer details, des te meer ze kunnen doen.
3. EEN GROET SLOT

4. Je kan ook beginnen rondzoeken, zoals mij, maar dan MOET je geluk hebben... Dit had ik dus niet, heb er 6 maand achter liggen zoeken..
5. Je mede-bikers zijn er ook nog, zoals dit forum, de mensen wille helpen, laat ze helpen. Je moet er zeker niet alleen op uit gaan, of alleen de zoektocht verderzetten.
veel succes en hopelijk vinden jullie je paradepaardje terug.