zo zie je maar.. kopen die handel!!!driezzz_dirter schreef:voorwiel kost ook niet zoveel :s ik heb hier nog een bijna nieuw voorwiel van dt swiis liggen en singletrack wiel, beiden 25euro/stuk

Moderator:Beheerders
en is bergamont een goei merk, want ik heb er een mooie in gedachte?nut-case schreef:beide kan, ik ben rond de 187 en rijd met een l.. m is voor jou lengte ook goed te doen, ik weet neit meer precies hoe oud je was. maar ik geloof dat je nog ging groeien. dus eingenlijk maakt het vrij weinig uit.
en uhhh vannuit duitsland kan heel goed, je moet alleen we wat meer verzend kosten betalen geloof ik..
Eey,kingleon10 schreef:en is bergamont een goei merk, want ik heb er een mooie in gedachte?nut-case schreef:beide kan, ik ben rond de 187 en rijd met een l.. m is voor jou lengte ook goed te doen, ik weet neit meer precies hoe oud je was. maar ik geloof dat je nog ging groeien. dus eingenlijk maakt het vrij weinig uit.
en uhhh vannuit duitsland kan heel goed, je moet alleen we wat meer verzend kosten betalen geloof ik..
kingleon10