mtb voor beginner

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

dyson
Contacteer:

Bericht door dyson » zo dec 21, 2008 10:55 pm

driezzz_dirter schreef:voorwiel kost ook niet zoveel :s ik heb hier nog een bijna nieuw voorwiel van dt swiis liggen en singletrack wiel, beiden 25euro/stuk
zo zie je maar.. kopen die handel!!! :angelnot:

kingleon10

Bericht door kingleon10 » ma dec 22, 2008 12:49 pm

ik heb eigenlijk nog een vraag. Ik heb al een aantal mooie fietsen gevonden die redelijk goedkoope zijn.

-Wat moeten de afmetingen zijn van mijn fiets (frame,...) als ik ongeveer 1m70 ben?

en

-Zou ik mijn fiets uit duitsland laten komen/kopen?

mvg,

kingleon10

nut-case

Bericht door nut-case » ma dec 22, 2008 1:19 pm

beide kan, ik ben rond de 187 en rijd met een l.. m is voor jou lengte ook goed te doen, ik weet neit meer precies hoe oud je was. maar ik geloof dat je nog ging groeien. dus eingenlijk maakt het vrij weinig uit.

en uhhh vannuit duitsland kan heel goed, je moet alleen we wat meer verzend kosten betalen geloof ik..
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

kingleon10

Bericht door kingleon10 » di dec 23, 2008 8:34 am

nut-case schreef:beide kan, ik ben rond de 187 en rijd met een l.. m is voor jou lengte ook goed te doen, ik weet neit meer precies hoe oud je was. maar ik geloof dat je nog ging groeien. dus eingenlijk maakt het vrij weinig uit.

en uhhh vannuit duitsland kan heel goed, je moet alleen we wat meer verzend kosten betalen geloof ik..
en is bergamont een goei merk, want ik heb er een mooie in gedachte?

kingleon10

Whouz

Bericht door Whouz » di dec 23, 2008 8:45 am

kingleon10 schreef:
nut-case schreef:beide kan, ik ben rond de 187 en rijd met een l.. m is voor jou lengte ook goed te doen, ik weet neit meer precies hoe oud je was. maar ik geloof dat je nog ging groeien. dus eingenlijk maakt het vrij weinig uit.

en is bergamont een goei merk, want ik heb er een mooie in gedachte?

kingleon10
Eey, :D

Bergamont maakt zeker wel mooie fietsjes. vooral bekent onder de fully's ;) verder weet ik er niet echt veel vanaf. Welk type heb je in gedachten dan?
En over die maat nog. Ik zou gewoon even kijken wat de toptube lengte is. En evt hoogte van het bottombracket, Khoor nog wel is dat dat ook kan uitmaken :? En de chainstay :P haha. Naja t beste is natuurlijk altijd nog ff een stukje erop te rijden, maar dat gaat waarscheinlijk niet :P

Succes ermee in iedergeval
een etui.

kingleon10

uiteindelijk

Bericht door kingleon10 » za jan 03, 2009 7:01 pm

beste geïnteresseerden,
ik heb uiteindelijk een HICKER 400 ALVERSTONE gekocht via vrienden (tweedehands dus). nieuw heeft hij 400 euro gekost en ik heb hem overgekocht voor 200 euro. De verkoper heeft hem verkocht omdat hij een echte downhill fiets wou kopen en hij heeft uiteindelijk een rockrider gekocht van decathlon.

Mijn fiets:

Afbeelding

Plaats reactie