-= Nokian Gazzalodi Gezocht =-
Moderator:Beheerders
-
Heeft er nog iemand 1 of meerdere Gazza banden van formaatje 26X3.0 of 24X3.0
laat het me weten ik wil ze wel ,
in mijn oude bakkie past het nog dus wil dat zeker wel is proberen
al vast bedankt
laat het me weten ik wil ze wel ,
in mijn oude bakkie past het nog dus wil dat zeker wel is proberen
al vast bedankt
Die van mij krijg je niet 
Maar deze persoon heeft er wel redelijk wat
http://link.marktplaats.nl/m936707992
Cheers
zane

Cheers

-
Ja die ,PERSOON heeft me al bijna een jaar aan het lijntje gehoude steeds zeggen van ja als ie dan niet verkocht is dan mag jij ze los kopen , dat is nu al 3x toe gebeurd ze wil er alleen compleet van af en ze wil minimaal 1000€ voor die fiets , wat absurd is aangezien het een downhill is en geen allmountain dus menig koper haalt toch het meeste er af wat er nu als extra op zit ,stomme mensen een beetjeZane! schreef:Die van mij krijg je niet
Cheerszane
waar rijd jij ze zelf op dan zane ?
-
-
-
-
- Contacteer:
Ja check heb ik liggen
2 nieuwe 24x3.0
2 gebruikte Jr's 26x2.6 maar nog heel goede staat.
Tevens nog 3 nieuwe Sun Double Track Rims, die zijn nieuw maar door de 3 verhuizingen niet geheel "verhuis sporen vrij"
Die Gazzalodi Jr 26x2.6 om die Sun Double Track's waren toendertijd een hele brede combinatie (waarom je werd uitgelachen).
Tijden veranderen blijkbaar
erik@bombproof.nl afhalen Schoorl (Bergen NH) of langs brengen op de route Schoorl-Sneek-Joure-Drachten-Groningen-Bunde (A7) ik rijd daar wekelijks 2x overheen

2 nieuwe 24x3.0
Tevens nog 3 nieuwe Sun Double Track Rims, die zijn nieuw maar door de 3 verhuizingen niet geheel "verhuis sporen vrij"
Die Gazzalodi Jr 26x2.6 om die Sun Double Track's waren toendertijd een hele brede combinatie (waarom je werd uitgelachen).
Tijden veranderen blijkbaar

erik@bombproof.nl afhalen Schoorl (Bergen NH) of langs brengen op de route Schoorl-Sneek-Joure-Drachten-Groningen-Bunde (A7) ik rijd daar wekelijks 2x overheen

-
Welke kleur zijn die sun ringles , heb zelf momenteel ge anodized rood , en ik zou dan denk ik voor de 2.6 gaan aangezien 3.0 niet past bij mij helaasIronhorse Erik schreef:Ja check heb ik liggen
![]()
2 nieuwe 24x3.0
Tijden veranderen blijkbaar![]()
misschien word ik uitgelachen maar dat maakt me niet zo veel uit ik rij toch al een bak van 20 kilo

-
- Contacteer:
-
-
Nokians ,
[quote="Ironhorse Erik"]Hoi
Bedenk eerst zelf maar ff wat je wilt, daarna kun je je melden op mijn mailadres.
Succes met de overwegingen maar schiet wel op.
Wie eerst komt die eerst maalt.
[/quote
Hallo , ik krijg maar niks terug , ben je der nog :P
Bedenk eerst zelf maar ff wat je wilt, daarna kun je je melden op mijn mailadres.
Succes met de overwegingen maar schiet wel op.
Wie eerst komt die eerst maalt.

Hallo , ik krijg maar niks terug , ben je der nog :P