Scott Gambler Frame Bolts

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Satanhimself
Scott Gambler Frame Bolts

Bericht door Satanhimself » di mei 21, 2013 7:54 pm

Beste Dirty Member :lol: ,

Met het losdraaien van een scharnier punt van de achterbrug van mijn Scott Gambler (2008) heb ik de draad van de goudkleurige bout verknalt :(

Zie foto, om welke bout het gaat:
http://www.pinkbike.com/photo/9612506/

Heeft iemand enige idee waar ik deze kan krijgen :? Of heeft iemand er misschien nog 1 liggen? Bedankt voor het lezen van mijn post, ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft.

RiDE ON!!

:evil:
satanhimself.pinkbike.com

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » di mei 21, 2013 9:02 pm

Ik zou het bij de lokale Scott-dealer proberen, via hun kun je bij Scott-Benelux een spare partskit krijgen.

Of probeer het via Timo Pritzel (heb ik op aanraden van Scott gedaan voor dropouts).

http://shop.atmosfair-clothing.com/
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » do mei 23, 2013 4:13 pm

de lachende derde schreef:Ik zou het bij de lokale Scott-dealer proberen, via hun kun je bij Scott-Benelux een spare partskit krijgen.

Of probeer het via Timo Pritzel (heb ik op aanraden van Scott gedaan voor dropouts).

http://shop.atmosfair-clothing.com/

Hahaha jij bent er ook altijd snel bij heh!! Wederom bedankt voor de info dude!! Very Usefull!! Ik ga ermee aan de slag.

Mocht iemand toevallig nog zon bout hebben liggen horen ik het natuurlijk graag.

DIRTY PAGES RULES!!!!

BEDANKT!!!

RiDE ON :evil:

Tommie ;D

Bericht door Tommie ;D » do mei 23, 2013 5:26 pm

Hmmm op pinkbike stond iemand die dit aan de hand had met zijn Voltage en die moest een hele niewe bearing en cap-set kopen voor 200 euries...
Hoop dat ze je dat niet aandoen. Daar heb je bijna een nieuw frame voor (2de hands) :|
Anyways, succes !

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » do mei 23, 2013 10:21 pm

Tommie ;D schreef:Hmmm op pinkbike stond iemand die dit aan de hand had met zijn Voltage en die moest een hele niewe bearing en cap-set kopen voor 200 euries...
Hoop dat ze je dat niet aandoen. Daar heb je bijna een nieuw frame voor (2de hands) :|
Anyways, succes !
In dat geval kan je altijd nog kijken wat bijvoorbeeld Fabory voor je kan betekenen (is een standaardmaat) al zal dat er waarschijnlijk wel een beetje lomp uitzien.

Probeer sowieso Atmosfair eens.
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » vr mei 24, 2013 8:13 pm

de lachende derde schreef:
Tommie ;D schreef:Hmmm op pinkbike stond iemand die dit aan de hand had met zijn Voltage en die moest een hele niewe bearing en cap-set kopen voor 200 euries...
Anyways, succes !
In dat geval kan je altijd nog kijken wat bijvoorbeeld Fabory voor je kan betekenen (is een standaardmaat) al zal dat er waarschijnlijk wel een beetje lomp uitzien.

Probeer sowieso Atmosfair eens.
Ja hoop inderdaad niet dat ik zon heel set moet halen. Wel erg mooi om te hebben zon set natuurlijk. Maar ik ga timo maar eens een mailtje doen lijkt mij ook de beste optie. Ja een standaard bout zou misschien kunnen jah. Maar dan moet het natuurlijk wel een pasbout zijn (met je juist lager tolerantie). En dan zou je die bijvoorbeeld kunnen monteren met een flinke ring ofzo.

KEEP UP THE GOOD WORK BRO'S

I'll keep you guys posted

RiDE ON :evil:

Plaats reactie