maakt me niet uit of die uit is ik wil wel een strak frame. single speed of versnellingen maakt me ook niet uit. als hij nog maar goed is

Moderator:Beheerders
er zit geen ketting op en derailleur, wat is daarmeemongoosepro schreef:ik heb er nog wel eentje voor je staan.
voor 250euro mag je hem op komen halen,
of hij mag ook in onderdelen.
dit zijn de specs
panter dirt 444 frame met marzocchi DJ1 QR 2003 goeie staat
BBB freeride stem 38.1 klemming
canecreek vp balhoofd
truvativ ruktion crank met truvativ bash 32Tblad en woodman pedalen.
rodi rims DH met shimano naven met centerlock schijven 160mm
achterrem magura louise voorem niet erop ligt uit elkaar maar doet het nog en krijg je erbij
simano deore 8speed casette + derri +shifter
voor band een marzocchi 2.3 achter kenda teleniks 2.4
zadel sdg freeride zadel.
hij is wel vet maar ik vind hem wel te veel kleurtjes en stickertjes enzo en het frame loopt niet door tot de achterbrug dat is wel jammer, hoeveel vraag je ervoor?mike-bike-13 schreef:heb nog een bulls devilzone 2 liggen , fiets is perfct in orde altyd fijn mee gereden , heeft pa onderhoud gehad ??? http://mike-bike-13.pinkbike.com/album/for-sale-/
dit zijn de foto's alleen heeft ied nu goud woodman stuur , en achterrem van hayes stroker trail.....
moet ik er nog op zetten heb ik los liggen.colinvanassen schreef:er zit geen ketting op en derailleur, wat is daarmeemongoosepro schreef:ik heb er nog wel eentje voor je staan.
dit zijn de specs
canecreek vp balhoofd
achterrem magura louise voorem niet erop ligt uit elkaar maar doet het nog en krijg je erbij
oke, ik vind hem erg mooi, waar woont u?mongoosepro schreef:moet ik er nog op zetten heb ik los liggen.colinvanassen schreef:er zit geen ketting op en derailleur, wat is daarmeemongoosepro schreef:ik heb er nog wel eentje voor je staan.
dit zijn de specs
canecreek vp balhoofd
]
21.5", de kleinste maat in dat framecolinvanassen schreef:zozounknow schreef:ik heb nog een goed frame (black market riot) 150euro, kan samen met pedalen, stuur en headset voor 180?![]()
ik google ff naar dat frame, echt strak.
welke maat is frame, hoeveel inch>?