21" / XL stalen 29er frame
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een stalen 29er frame, maat 21"/ Xl.
Wil 'm geared opbouwen (waarschijnlijk 1x9). Ik dacht zelf aan een Singular Swift o.i.d.
Laat maar horen als je iets interessant hebt staan.
Wil 'm geared opbouwen (waarschijnlijk 1x9). Ik dacht zelf aan een Singular Swift o.i.d.
Laat maar horen als je iets interessant hebt staan.
- didadunlop
Ik weet niet of ik je er al over gesproken heb. Staat me nl wel iets van bij.
Maar ik heb een stalen Salsa El Mar staan die voor wennig weg mag. Ikzelf ben 1,92 en hij is voor mij goed maar misschien net een tikke te groot. Binnenbeen lengte is 88CM.
Maar ik heb een stalen Salsa El Mar staan die voor wennig weg mag. Ikzelf ben 1,92 en hij is voor mij goed maar misschien net een tikke te groot. Binnenbeen lengte is 88CM.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Ah, die fiets is nog met mij mee geweest naar Wales het afgelopen jaar. De fiets kon het allemaal makkelijk aan, maar sommige klimmen waren iets teveel voor de berijderpartyboj schreef:He Sneeuwpop bedankt voor de tip, maar binnenkort zal Didadunlop's
El Mariachi waarschijnlijk bij mij in de garage plaatsnemen!

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
De klim naar boven zeker?sneeuwpop schreef:Ah, die fiets is nog met mij mee geweest naar Wales het afgelopen jaar. De fiets kon het allemaal makkelijk aan, maar sommige klimmen waren iets teveel voor de berijderpartyboj schreef:He Sneeuwpop bedankt voor de tip, maar binnenkort zal Didadunlop's
El Mariachi waarschijnlijk bij mij in de garage plaatsnemen!
- didadunlop