24" buba's, high roller oid, SS spanner & chaingui
Moderator:Beheerders
Een setje 24" buiten banden met beetje stevig profiel, denk aan high rollers in 2.35 uitvoering.
Ook nog op zoek naar een SS kettingspanner en simpele chainguide. Tandwiel 32 tands 104 bcd ook welkom. Guide moet met directe bb montage zijn(geen adapters) en bashring is niet nodig. Denk aan een e.13 XCX http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=47875 lekker simpel, effectief en betaalbaar.
Ook nog op zoek naar een SS kettingspanner en simpele chainguide. Tandwiel 32 tands 104 bcd ook welkom. Guide moet met directe bb montage zijn(geen adapters) en bashring is niet nodig. Denk aan een e.13 XCX http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=47875 lekker simpel, effectief en betaalbaar.
Laatst gewijzigd door Sneeck op do feb 24, 2011 5:31 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
-
Ik heb nog een setje plastic BMX pedalen liggen.
Maar ik weet niet of dat is wat je zoekt!?
Je mag ze hebben voor 5 euro.
Maar ik weet niet of dat is wat je zoekt!?
Je mag ze hebben voor 5 euro.
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
De pedalen zitten nog nieuw in de verpakking!
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
Re: parts voor hardtail fr, degelijk achterwiel, stuur
Ik heb nog 2 Hussefelt sturen liggen.Sneeck schreef:-stuur, os 31,8 min 68cm breed
1. OS 680 mm breed, 20 mm rise (deze versie) Mag weg voor €25
2. OS 680 mm breed, 50 mm rise. (deze versie) Mag weg voor €15
Beide sturen zijn zwart en ik goed staat, enkele minimale gebruiksporen. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
-
Hey zo'n guide komt me bekent voor
Jammer genoeg blijkt het frame geen iscg mounts te hebben dus moet een bb mount hebben, maar zonder adapter. Heb ooit eens op die manier die guide moeten monteren met een atlas crank en dat was drama, paste slecht/ niet. Bedankt voor je aanbod iig, zal iets specifiekere startpost maken.