Gevonden! topic mag dicht.

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
xhaler
Gevonden! topic mag dicht.

Bericht door xhaler » do jul 22, 2010 2:02 pm

:D :D :D
Laatst gewijzigd door xhaler op do aug 05, 2010 9:06 am, 4 keer totaal gewijzigd.

tommys
Contacteer:

Bericht door tommys » do jul 22, 2010 3:16 pm

succes!!!

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » do jul 22, 2010 7:42 pm

tommys schreef:succes!!!

Inderdaad, :lol:
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » do jul 22, 2010 8:11 pm

Het wordt moeilijk om voor dat geld een goede fiets te krijgen,maar geheel onmogelijk is het niet.Een goede instapper is een Kona Coiler( 2005,2006 is wel voor dat geld te krijgen)je komt dus op de oudere typen uit en die hebben vaak al een leven vol mishandeling achter de rug,maar als je goed uitkijkt kun je best nog wel een redelijke fiets krijgen,maar je loopt natuurlijk wel een risico dat die zijn beste tijd wel gehad heeft
Mijn advies is: spaar wat langer voor een betere fiets,want goedkoop is in dit segment altijd duurkoop...
Intense Uzzi Vpx

xhaler

Bericht door xhaler » do jul 22, 2010 10:14 pm

Bedankt voor jullie reactie heren, luv 2 ride heeft zeker een zinnige reactie geplaatst. Ik heb 9 jaar bmx gereden op een hoog niveau en ben al een jaar of 7 uit de complete fiets wereld, zoals jullie zullen begrijpen moet ik mij dus geheel opnieuw orienteren en heb ik geen idee wat er vandaag de dag tekoop is....laat staan wat het kost.

Het merk Kona is relatief onbekend voor mij, echter de fietsen zien er volgens google wel goed uit. Het geld is niet het probleem, ik wil alleen weer beginnen en ben mijn techniek dus ook best wel kwijt, dus ik kan nu wel een fiets van bijv. 1500 kopen maar dat doe ik liever als ik de eerst om zeep heb geholpen ;)

Dus als iemand wat weet/ziet of heeft staan, let me now!

Groetjes,

Patrick

(PS : ik kon wel lachen om de "Succes" reactie's)

bikeboyjur

Bericht door bikeboyjur » vr jul 23, 2010 3:51 pm

http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... Incomplete

niet kompleet maar op het forum kan je de onderdelen vast chap krijgen

xhaler

Bericht door xhaler » di jul 27, 2010 9:32 pm

Bikeboyjur, die Kona ziet er inderdaad netjes uit, zoals je/jullie zien is mijn advertentie + koptekst aangepast....misschien dat er nu meer suggesties zullen komen vanwegen de prijsverhoging.

Groetjes

Plaats reactie