titel zegt alles
grtz
naaf 32-gaats voor 20mm steekas gezocht
Moderator:Beheerders
- TheBigLjeweetwel
heb er nog een liggen, maar daar moeten alleen nog lagers in
Het is een Sun racy juju naaf met 32 gaats spaakpatroon. In donkergrijs kleurtje van zeker wel goede kwaliteit.
maar die kan je voor 25 euro bestellen bij de speciaal zaken in onderdelen zoals bevestigingmaterialen zoals brammer. Dan heb je meteen hele goeie kwaliteit lagers van skf en geen goedkope japanse rotzooi die maar een jaar lang mee gaan. En die ze bij chainreaction bicycles verkopen voor 12 euro. Yeah right inkoop zijn ze maar paar euro.
Maar het is type nr 61-804 van skf en 6804 van wat er op de andere goedkope japanse lagers staat.
Als je hem niet wil hebben voor 20 euro dan houd ik hem zeker als reserve naaf voor mijn Hope bulb die er nou inzit.

Het is een Sun racy juju naaf met 32 gaats spaakpatroon. In donkergrijs kleurtje van zeker wel goede kwaliteit.
maar die kan je voor 25 euro bestellen bij de speciaal zaken in onderdelen zoals bevestigingmaterialen zoals brammer. Dan heb je meteen hele goeie kwaliteit lagers van skf en geen goedkope japanse rotzooi die maar een jaar lang mee gaan. En die ze bij chainreaction bicycles verkopen voor 12 euro. Yeah right inkoop zijn ze maar paar euro.
Maar het is type nr 61-804 van skf en 6804 van wat er op de andere goedkope japanse lagers staat.
Als je hem niet wil hebben voor 20 euro dan houd ik hem zeker als reserve naaf voor mijn Hope bulb die er nou inzit.
slapouwehoeren de gekste je weet toch
kan ik dan niet beter een nieuwe hope naaf nemen voor 54?TheBigLjeweetwel schreef:heb er nog een liggen, maar daar moeten alleen nog lagers in![]()

toch bedankt !
- TheBigLjeweetwel
kan ik dan niet beter een nieuwe hope naaf nemen voor 54?jo schreef:[

toch bedankt ![/quote]
zeker kan je ook doen. Maar die waren toch stukkie duurder dacht ik. Zoals ik zag op de b2b site. Maar ja er zitten dan wel die standaard slechte kwaliteit lagers in die naar een jaar van dienst. weigeren. Maar ja mischien vernieuwen voor andere betere is ook wat overdreven meteen hee.
Ik snap het is niet zo een geweldige aanbod van mij maar met nieuwe lagers zou ik hem al moeten verkopen voor 70 euro. En dan kan je idd net zo goed een nieuwe van Hope kopen.
http://www.bike2build.nl/product/HU0148 ... 20mm-black
Maar ja de afdichting is bij hun wel aardig onder de maat hoor, met alleen 2 circlips die lagers zo op hun plaats houden. En de rubberseals zo aan alle ontberingen bloot staan.

Heb namelijk ok zo een in mijne fiets zitten. De Hope Bulb.
Maar ja de Sun race van mij zitten de lagers mooier opgesloten achter de opvulbussen tussen naaf en vorkpoten.
slapouwehoeren de gekste je weet toch