slotje
Moderator:Beheerders
Re: Fully frame gezocht (enduro,all mountain, freeride)
Ik ben 1.83m en heb een Be One Woodbumble Team DS die weg mag.SITH schreef:Naam onderwerp zegt genoeg neem ik aan. Gewoon een fully frame met een beetje veerweg. Niet te zwaar en niet met bizar veel veerweg. Mag zo'n 500 euro kosten.
Maatje medium denk ik (ikzelf ben 1.80)
Gr.
Mark
Het is de versie in de Be One team kleuren (orange, yellow, black)
heeft 4.5 inch of 12cm veerweg en is geschikt voor vorken tot 150mm.
Momenteel is ze opgebouwd als enduro bike (Z1 Freeride 130mm, Fox vanilla RC piggybag coil, Hayes Mag remmen 8" voor en 6" achter, FSA Afterburner cranks, Easton EA70 Monky lite stuur, etc....)
Ze kan voor zowel Xc - enduro - 4X als Slopestyle gebruikt worden.
Ben recent verhuisd en het is hier best wel vlak...een hardtail is hier al teveel

Als je budget 500 is krijg je de hele fiets mee + reserve onderdelen.
Als je interesse hebt --> mijn e-mail staat in mijn profiel of post hier iets.
grtz
gooi je imago weg
Heeeeel misschien doe ik mijn Specialized SX trail size Large (de 150 mm travel verie Aka Enduro) weg.
Zou dan komen met een DHS5.0 air en een 5th element coil) (behorend bij dat frame)
Zou dan komen met een DHS5.0 air en een 5th element coil) (behorend bij dat frame)
Laatst gewijzigd door Faxmulder op do jun 11, 2009 4:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
freeride frame
Hallo,
Ik heb nog een mooi Scott Nitrous 10 frame staan met een fox dhx 40 demper staan in maatje M.
Is dat wat?
groeten marcel.
Ik heb nog een mooi Scott Nitrous 10 frame staan met een fox dhx 40 demper staan in maatje M.
Is dat wat?
groeten marcel.