Mijn Kona Roast ruilen voor een fully Downhill bike
Moderator:Beheerders
Ik wil mijn hardtail Kona Roast ruilen voor een Downhill fiets. Ik merk dat het op downhill parcours beter is om een Downhill te hebben. Ik zelf ben 1m80 en zoek dus maatje m/l. Merk maak niet zoveel uit als maar geen gamma merk is;) veerweg >140mm
Eventueel betaal ik bij, maar niet € 1000 ofzo.
De Kona is in goede conditie.Lichte beschadigingen maar verder toppie. hayes 9 remmen, zadel en stem Kona DH, voorvork dirtjumper III
Fiets koste nieuwe rond de € 1.300 (bon aanwezig/bike 2 build)
Eventueel betaal ik bij, maar niet € 1000 ofzo.
De Kona is in goede conditie.Lichte beschadigingen maar verder toppie. hayes 9 remmen, zadel en stem Kona DH, voorvork dirtjumper III
Fiets koste nieuwe rond de € 1.300 (bon aanwezig/bike 2 build)
als je het te koop topic in de gaten houdt zie je dat de gemiddelde hardtail tussen de €400,- en €500,- verkocht wordt afhankelijk van: bouwjaar, merk en niet onbelangrijk de setup.
heb je iets dat uitblinkt kun je meer krijgen maar dat zie je niet al te vaak.
handiger om te weten is dus wat je exact wil bijbetalen?! en dan is het natuurlijk ook de vraag of degene die een DH bak verkoopt op zoek is naar een hardtail?!
makkelijker is om je fiets op zoveel mogelijk plaatsen te adverteren en hopen dat je hem snel verkoopt...
suc6 in ieder geval!
greetz wout
heb je iets dat uitblinkt kun je meer krijgen maar dat zie je niet al te vaak.
handiger om te weten is dus wat je exact wil bijbetalen?! en dan is het natuurlijk ook de vraag of degene die een DH bak verkoopt op zoek is naar een hardtail?!
makkelijker is om je fiets op zoveel mogelijk plaatsen te adverteren en hopen dat je hem snel verkoopt...
suc6 in ieder geval!
greetz wout
hoezo?
mocht je besluiten om zelf iets op te gaan bouwen heb ik nog wel wat leuke dingetjes liggen (voor weinig natuurlijk)
- KHS Dominatrax DH 100 frame 7 - 9 inch veerweg incl demper
- setje Maxxis Minion DH banden (2x gebruikt) 26 x 2,7
- Truvativ Boxguide (licht gebruikt)
- Funn hookah crankset incl. BB met 38T Brave tandblad
pm me maar als je interesse hebt.
- KHS Dominatrax DH 100 frame 7 - 9 inch veerweg incl demper
- setje Maxxis Minion DH banden (2x gebruikt) 26 x 2,7
- Truvativ Boxguide (licht gebruikt)
- Funn hookah crankset incl. BB met 38T Brave tandblad
pm me maar als je interesse hebt.
-
ik heb mijn oud model van de ghost northshore 850 betaald ok het is geen downhill maar tog al een redelijke DH dus niets is onmogelijkHOPPAH schreef:ik snap wat je wilt maar ik denk niet dat het gaat lukken... een beetje DH bike begint bij 1000,- (2e hands dan).
maar ach wie weet heb ik ongelijkhet blijft DP natuurlijk.... alles is mogelijk
suc6 in ieder geval!
don't fail and
don't fall
that's all
GHOST northshore freeride
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
-
uiteraard heb ik hem 2dehand 850 betaald ik heb hem gekocht van geert maar ik weet niet hoe hij op dp noemt XDjonas biker schreef:ik heb mijn oud model van de ghost northshore 850 betaald ok het is geen downhill maar tog al een redelijke DH dus niets is onmogelijkHOPPAH schreef:ik snap wat je wilt maar ik denk niet dat het gaat lukken... een beetje DH bike begint bij 1000,- (2e hands dan).
maar ach wie weet heb ik ongelijkhet blijft DP natuurlijk.... alles is mogelijk
suc6 in ieder geval!
don't fail and
don't fall
that's all
wtp trust
don't fall
that's all
wtp trust
Hey,
Misschien zie je iets in m'n Stinky (zie te koop: Kona Stinky 2005 met Totem).
Aan de vraagprijs van 1350 kan natuurlijk nog vanalles gedaan worden. Zonder de Totem kan ik eventueel sowieso drastisch in prijs zakken.
Ik ben helaas niet op zoek naar een bike als de jouwe, en hij is denk ik te klein voor me.
Misschien zie je iets in m'n Stinky (zie te koop: Kona Stinky 2005 met Totem).
Aan de vraagprijs van 1350 kan natuurlijk nog vanalles gedaan worden. Zonder de Totem kan ik eventueel sowieso drastisch in prijs zakken.
Ik ben helaas niet op zoek naar een bike als de jouwe, en hij is denk ik te klein voor me.