dorado beschermers + remadapter dorado 2003
Moderator:Beheerders
Ik zoek dus een set dorado vorkpootbeschermers, mogen natuurlijk gebruikt zijn maar niet kapot.
Voor die 5050pedalen van crankbrothers, ik heb nu de 5050x versie, zwarte basis met zilveren stukken. ik zoek dus de zwarte plaatjes van de 5050xx goud-zwart versie. Als iemand ze over heeft, hoor ik dat graag. Je kan ze apart kopen , maar kosten nogal wat centjes.
Ik hoor het wel.
Voor die 5050pedalen van crankbrothers, ik heb nu de 5050x versie, zwarte basis met zilveren stukken. ik zoek dus de zwarte plaatjes van de 5050xx goud-zwart versie. Als iemand ze over heeft, hoor ik dat graag. Je kan ze apart kopen , maar kosten nogal wat centjes.
Ik hoor het wel.
Laatst gewijzigd door fucalot op vr jan 25, 2008 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is eens iemand hier op het forum geweest die ze zelf in carbon had gemaakt (of laten maken), zou zeggen gebruik de zoek functie eens en vraag hem eens!
En anders vraag PieterenzijnV10 eens, die heeft / had een dorado die kapot was, misschien wil die de beschermers wel los verkopen!
En anders vraag PieterenzijnV10 eens, die heeft / had een dorado die kapot was, misschien wil die de beschermers wel los verkopen!
keybone collector!!!
- Steel Farmer
- Contacteer:
Hmm, heb je de rem erbij? Nee, ik neem aan dat dat dan geen standaard postmount bevestiging is? Anders moet je hem eens effe opmeten, als je wil. Of effe vergelijken met een andere adapter, als het in de buurt komt, heb ik wel interesse.
Ik vraag me enkel af of iedereen die die Dorado's kapot reed, ze gewoon naar het stort hebben gedaan. Ik heb een PB naar deJean gestuurt, maar nog geen response gehad ivm met die protectors.
Als er iemand iets tegenkomt online ofzo, laat het me weten.
Ik vraag me enkel af of iedereen die die Dorado's kapot reed, ze gewoon naar het stort hebben gedaan. Ik heb een PB naar deJean gestuurt, maar nog geen response gehad ivm met die protectors.
Als er iemand iets tegenkomt online ofzo, laat het me weten.
- Steel Farmer
- Contacteer: