Veren voor een 1996 Rock Shox Judy

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Christiaan
Veren voor een 1996 Rock Shox Judy

Bericht door Christiaan » za jan 26, 2008 5:57 pm

Lijkt me duidelijk.

Verne om de elastomeren te vervangen in een Judy vork, voor iemand van rond de 70kg

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » za jan 26, 2008 8:00 pm

oeps, dat gaat lastig worden. ik heb nog wel 'n paar cartridges liggen.

is dit te gebruiken?

http://www.cambriabike.com/shopexd.asp? ... XC/SL+SOFT

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » za jan 26, 2008 9:50 pm

een mailtje eens sturen naar riset- racing duitsland
die hadden vroeger daar veren voor
http://www.reset-racing.de/
je had ook nog iets van speedsprings maar ik weet niet juist meer de fabrikant daarvan

Christiaan

Bericht door Christiaan » za jan 26, 2008 10:36 pm

Santa Cruz schreef:oeps, dat gaat lastig worden. ik heb nog wel 'n paar cartridges liggen.

is dit te gebruiken?

http://www.cambriabike.com/shopexd.asp? ... XC/SL+SOFT
soft is helaas te licht, die had ik op ebay ook al gespot, maar ja, zo licht ben ik nu ook weern iet, hahaha

Speedsprings maakte de JUDD spring, maar of die nog ergens zijn??/?/?/

M@lphy

Bericht door M@lphy » zo jan 27, 2008 11:58 am

White Bros. Judd springs...
Tevens die Hardbody cartridges!

Speedsprings by Mountainspeed aka MRP!

Anders een Total Air kitje van Englund?
RIDERS READY?

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » zo jan 27, 2008 1:06 pm

van de MRP site:

Please note that upgrade coil springs and oil damper cartridges are still available for most Rock Shox Judy forks 1995 – 1998 in Speed Springs, White Brothers Judd Springs and White Brothers Hardbody damper cartridges.

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » zo jan 27, 2008 5:34 pm

Moet even zoeken maar heb denk ik nog wel een Judy SL ergens liggen met Judd veren, Hardbody cartridge en een WTB vorkbrug. Ik mail je wel als ik hem heb gevonden Christiaan.

bettes

Bericht door bettes » ma jan 28, 2008 9:49 am

Mr Elsworth schreef:Moet even zoeken maar heb denk ik nog wel een Judy SL ergens liggen met Judd veren, Hardbody cartridge en een WTB vorkbrug. Ik mail je wel als ik hem heb gevonden Christiaan.
ik denk dat je een twp-brug bedoelde... Een twp stealth brace, die waren populair.

Niemand nog een fullcarbon brug van fork bones liggen voor een judy...Dat staat mooi op een judy fsx, carbon kroon erin van een sid en karren met een extreme vork waar alle cartonfreaks hoornig van worden!

greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » ma jan 28, 2008 1:52 pm

bettes schreef:
Mr Elsworth schreef:Moet even zoeken maar heb denk ik nog wel een Judy SL ergens liggen met Judd veren, Hardbody cartridge en een WTB vorkbrug. Ik mail je wel als ik hem heb gevonden Christiaan.
ik denk dat je een twp-brug bedoelde... Een twp stealth brace, die waren populair.

greetz
bettes
Nope, Geen dunne (en wat slappe) TWP maar een echte WTB, met daarop een los op te zetten pootje om hetzij canti's of V-brakes er op te monteren. Een wonderschoon ding. Net even een foto gevonden van het preproductie model. Nu alleen nog mijn eigen vork (met brug) vinden... Gemaakt door de man die ook DKG zadelpenstropjes maakt. Zie ook op dkg-cnc.com/
Afbeelding

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma jan 28, 2008 4:14 pm

bettes schreef:

Niemand nog een fullcarbon brug van fork bones liggen voor een judy...Dat staat mooi op een judy fsx, carbon kroon erin van een sid en karren met een extreme vork waar alle cartonfreaks hoornig van worden!

greetz
bettes
Die weet ik nog wel te vinden, maar enkel voor Canti's en niet voor V brakes, hahaha.

Christiaan

Bericht door Christiaan » ma jan 28, 2008 4:15 pm

Mr Elsworth schreef:
bettes schreef:

greetz
bettes
Nope, Geen dunne (en wat slappe) TWP maar een echte WTB, met daarop een los op te zetten pootje om hetzij canti's of V-brakes er op te monteren. Een wonderschoon ding. Net even een foto gevonden van het preproductie model. Nu alleen nog mijn eigen vork (met brug) vinden... Gemaakt door de man die ook DKG zadelpenstropjes maakt. Zie ook op dkg-cnc.com/
Afbeelding
Rrrrrrrrrrr

Laat maar horen, graag snel, haha, ik vertrek deze week naar Nieuw Zeeland

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma jan 28, 2008 11:05 pm

Cowabunga'! ! !

Snel laten PUSHen dan die Judy SL voor je vakansie!
Of naar Bikeright voor zon intrinsjieke dempâh! ! !

Egt fet...

Waar woon je?

Spreek je op MSN.

Lrtzz,

revis

Bericht door revis » wo jan 30, 2008 9:33 am

Check pb.

Grtz revis.

Plaats reactie