Hoi, wegens een fiasco met een faillisement ben ik 1 de oude ingeruilde bike van mijn vriendin kwijt en 2 de nieuwe kan ik niet meer krijgen ivm eigendomsrecht van de bikefabriek! dus flink de boot in qua centjes.
Wie heeft er ergens een overjarig 16/17 inch XC frame gezien, ik zit zelf te denken aan een scott contessa of iets dergelijks (ze is nogal van de vrouwelijke kleurtjes). Dan kan ik met mijn verzamelde parts toch nog een leuke bike opbouwen.
Graag jullie tips!
Zoektocht 16 / 17 inch frame
Moderator:Beheerders
-
Ik heb een Kona Kula frame in 17" liggen van 2005 dat ik graag wil verkopen. Echte/huidige plaatjes en meer info op aanvraag, in principe gaat het om dit frame:

Kona-slack gemaakt rond een 100mm vork, maar met een 80mm vork meer richting de klassieke 73/71* hoeken. Sjieke Easton Ultralite race buizenset... Ik heb ook de bijbehorende Fox Vanilla R vork liggen, partydeals mogelijk.
LET OP: disc only... Maar ik heb ook nog een setje HFX-9 over.
pm voor meer info. Binnenkort zal ik het ook wel bij te koop gooien.

Kona-slack gemaakt rond een 100mm vork, maar met een 80mm vork meer richting de klassieke 73/71* hoeken. Sjieke Easton Ultralite race buizenset... Ik heb ook de bijbehorende Fox Vanilla R vork liggen, partydeals mogelijk.

LET OP: disc only... Maar ik heb ook nog een setje HFX-9 over.

pm voor meer info. Binnenkort zal ik het ook wel bij te koop gooien.