Intense Sniper BMX
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een Intense Sniper BMX, in goede staat en liefst compleet. Heb je er een en je wilt ervan af, hoor ik het graag.
LeBigMac
LeBigMac
-
-
De Pro cruiser is ook ene sabot frame, dus frame blijft hetzelfde, je kunt ene los frame natuurlijk mooier opbouwen dan de standaard build, maar ja, wordt wle een dure grap dan waarschijnlijk. Sabot en de Sniper izjn exact gelijk, of je moet een US made SNiper zien te vinden, maar das haast niet te doen, zijn er maar 6 gemaakt ofzo
Volgens mij is het verschil tussen een Sabot en een Podium frame iets van EUR 100, dan wist ik het wel, PODIUM!
Volgens mij is het verschil tussen een Sabot en een Podium frame iets van EUR 100, dan wist ik het wel, PODIUM!
-
Podium kost EUR 419,- zie www.bikeright.nlLeBigMac schreef:Via de dealer ( wat Bikeright opgeeft ) is de Sabot rond de €250 en de Podium rond de €550. Vroeg naar de Team Issue BMX, maar die konden ze niet leveren.
Tema frames wordne allang niet meer gemaakt, zijn er een paar gemaakt in het verleden, stuk of 13 meen ik, en toen niet mee,r toen alles Taiwan