7 speed buisshifter, shimano index
Moderator:Beheerders
Voor mijn opknaptandem, een bloedgeile Vittorio, ben ik op zoek naar een buisversteller met 7 klikjes voor upgrade van 6v naar 7v. In principe heb ik alleen de rechter shifter nodig, maar beide shifters is ook best. Heel mooi hoeven de frameverstellers niet te zijn, wel degelijk en kompleet. Het gaat om frameshifters die aan het frame geschroefd worden en dus niet om buisverstellers die je vastzet met een klemband.
Ik geloof dat ik nu alle woorden die ik kan verszinnen voor dit type onderdeel wel heb gebruikt ondertussen. Goed he?
Ik hoop dat iemand me helpen kan, maar volgens mij struinen hier een boel enthousiastelingen rond.
Gegroet,
Minne
Ik geloof dat ik nu alle woorden die ik kan verszinnen voor dit type onderdeel wel heb gebruikt ondertussen. Goed he?
Ik hoop dat iemand me helpen kan, maar volgens mij struinen hier een boel enthousiastelingen rond.
Gegroet,
Minne
-
7v vs 8v
Hoi,
Sheldon Brown schrijft dat bij Shimano 8v 4,8mm doet en 7v 5,0mm. Dat is niet helemaal hetzelfde, maar wel bijna. Kan dat? Ik wil natuurlijk wel dat het supersmoes schakelt. Er zit nu een shimano 600 (geloof ik, staat bij mn ouders in de schuur) 6v index met klik op.
Maar er moeten toch ergens op de wereld honderduizend 7v shifters op zolder liggen?
Gegroet,
Minne
Sheldon Brown schrijft dat bij Shimano 8v 4,8mm doet en 7v 5,0mm. Dat is niet helemaal hetzelfde, maar wel bijna. Kan dat? Ik wil natuurlijk wel dat het supersmoes schakelt. Er zit nu een shimano 600 (geloof ik, staat bij mn ouders in de schuur) 6v index met klik op.
Maar er moeten toch ergens op de wereld honderduizend 7v shifters op zolder liggen?
Gegroet,
Minne
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- @sph@ltdude
- Contacteer: