SRAM achterderailleur 9.0, x7 of x9
Moderator:Beheerders
-
Ik ben op zoek naar een SRAM achterderailleur (9.0, x7 of x9) en dan bij voorkeur een met 'n korte of medium kooi. Laat maar horen wat jullie hebben liggen en wat je er voor wil hebben. Fotootje doet het ook altijd goed 

Re: SRAM achterderailleur 9.0, x7 of x9
Ik heb nog een X9 liggenSanta Cruz schreef:Ik ben op zoek naar een SRAM achterderailleur (9.0, x7 of x9) en dan bij voorkeur een met 'n korte of medium kooi. Laat maar horen wat jullie hebben liggen en wat je er voor wil hebben. Fotootje doet het ook altijd goed
-
Nieuw? Gebruikt? Lengte kooi? Prijs?nwolsink schreef:Ik heb nog een X9 liggenSanta Cruz schreef:Ik ben op zoek naar een SRAM achterderailleur (9.0, x7 of x9) en dan bij voorkeur een met 'n korte of medium kooi. Laat maar horen wat jullie hebben liggen en wat je er voor wil hebben. Fotootje doet het ook altijd goed
Hij is gebruikt maar nog in goede staat, is denk ik 2 jaar oud, de kooi is langSanta Cruz schreef:Nieuw? Gebruikt? Lengte kooi? Prijs?nwolsink schreef:Ik heb nog een X9 liggenSanta Cruz schreef:Ik ben op zoek naar een SRAM achterderailleur (9.0, x7 of x9) en dan bij voorkeur een met 'n korte of medium kooi. Laat maar horen wat jullie hebben liggen en wat je er voor wil hebben. Fotootje doet het ook altijd goed
-
Bijna al m'n vragen beantwoord. Alleen de prijs nog.nwolsink schreef:Hij is gebruikt maar nog in goede staat, is denk ik 2 jaar oud, de kooi is langSanta Cruz schreef:Nieuw? Gebruikt? Lengte kooi? Prijs?nwolsink schreef: Ik heb nog een X9 liggen
-