Poedercoater/spuiter
Moderator:Beheerders
Weet iemand toevallig een niet te dure poedercoater in omgeving Eindhoven of Harderwijk/Flevoland?
Wil een klein frame (16") helemaal kaal, laten stralen en coaten voor niet teveel geld!
Wil een klein frame (16") helemaal kaal, laten stralen en coaten voor niet teveel geld!
Van Tuyl VT340 CX
Re: Poedercoater/spuiter
Zandstralen moet wel met beleid gebeuren dus ga niet naar de eerste beste a.u.b. want dan raak je teveel materiaal van je frame kwijt. Je kan je frame ook laten ontlakken. Als ik jou was zou ik gewoon even in de goudengids kijken want daar vind je zeker wat.Gordon schreef:Weet iemand toevallig een niet te dure poedercoater in omgeving Eindhoven of Harderwijk/Flevoland?
Het is al kaal maar ze gaan het stralen om egaal te maken? Hoe is het kaal gemaakt dan?Gordon schreef:frame is al helemaal kaal, maar neem aan dat ze het stralen om het egaal te maken...ik weet dat stralen ook slecht kan gebeuren, dus ga zeker niet naar de eerste de beste...maar toch bedankt voor de tip!
Trouwens, het moet tot op een zekere hoogte egaal zijn maar er moet nog wel wat ruw oppervlak zijn anders pakt de lak niet!
-
- Contacteer:
G O U D E N G I D S
Ik kan wel wat coaters noemen hier in de buurt (NH) maar daar heb je niks aan. Het stikt van die bedrijven overal en ze leveren allemaal nagenoeg hetzelfde product. Even zeiken over de prijs bij sommige en zorgen dat het goed afgeplakt wordt. Beste is zoiets als die actie die 2xd bikes aanbiedt want die gasten hebben er dus veel ervaring mee en plakken of vullen schroefdraad e.d. allemaal mooi af denk ik.
Ik kan wel wat coaters noemen hier in de buurt (NH) maar daar heb je niks aan. Het stikt van die bedrijven overal en ze leveren allemaal nagenoeg hetzelfde product. Even zeiken over de prijs bij sommige en zorgen dat het goed afgeplakt wordt. Beste is zoiets als die actie die 2xd bikes aanbiedt want die gasten hebben er dus veel ervaring mee en plakken of vullen schroefdraad e.d. allemaal mooi af denk ik.
-
- Contacteer:
ik heb super ervaringen met INDUCO in oirschot,hij zit op het industrieterrein, Den Uitvanck 13
5688XG Oirschot
Tel: 0499 574935
ook met delicaat spul zoals motorblok-onderdelen,wordt altijd perfect geregeld daar,wel even in overleg de niet-te-raken delen en de schroefdraad afplakken met bijvoorbeeld aluminium-tape of rubberen doppen erin(wel stevig en zorgvuldig!!),maar daar kunnen ze je terplaatse alles over vertellen.
succes ermee
5688XG Oirschot
Tel: 0499 574935
ook met delicaat spul zoals motorblok-onderdelen,wordt altijd perfect geregeld daar,wel even in overleg de niet-te-raken delen en de schroefdraad afplakken met bijvoorbeeld aluminium-tape of rubberen doppen erin(wel stevig en zorgvuldig!!),maar daar kunnen ze je terplaatse alles over vertellen.
succes ermee
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!