vork Votec Classic gezocht
Moderator:Beheerders
Volgende part dat ik graag op de kop wil tikken, is een Votec Classic vork. Een Gs4 zou ook mooi zijn hoor. Wie heeft/weet er nog 1 liggen?

Bigger = better!
my bike
my bike
Kijk eens aan.
Op dit forum zit ook een zoekfunctie. Ik heb de twee meest relevante voor je eruit gehaald.
Hier wordt een volledig nieuwe GS5 Air aangeboden.
Hier wordt een gs4 classic aangeboden.
PM deze mensen en ga niet het topic kicken he...
Succes met je zoektocht, houdt anders ook Ebay in de gaten...
Op dit forum zit ook een zoekfunctie. Ik heb de twee meest relevante voor je eruit gehaald.
Hier wordt een volledig nieuwe GS5 Air aangeboden.
Hier wordt een gs4 classic aangeboden.
PM deze mensen en ga niet het topic kicken he...

Succes met je zoektocht, houdt anders ook Ebay in de gaten...
Dank voor de "warning". De search-knop weet ik ook te vinden.
Mijn kant v/h verhaal:
Ik ben op zoek naar een Votec Classic en niet naar een Gs5. Appels en peren en zo... De 2e valt ver buiten budget, maar die had ik ook al benaderd. Reactie was overigens -zero,niks,noppes-.
Maar no-hard feeling en thx voor het meedenken D'n Helle.

Mijn kant v/h verhaal:
Ik ben op zoek naar een Votec Classic en niet naar een Gs5. Appels en peren en zo... De 2e valt ver buiten budget, maar die had ik ook al benaderd. Reactie was overigens -zero,niks,noppes-.
Bigger = better!
my bike
my bike
Was ook niet slecht bedoeld, het is alleen vrij moeilijk om zo'n vork te vinden en dit was het ideale moment om de search te gebruiken.chendy schreef:Dank voor de "warning". De search-knop weet ik ook te vinden.![]()
Mijn kant v/h verhaal:
De GS5 was ook wel erg duur dacht, maar ja... Heel veel succes in ieder geval met je zoektocht.
Misschien is dit nog optie: GS4 Air op E-bay...
Thx voor alle reacties (ook pb).
Via DP alweer een Black gescoord en hoogstwaarschijnlijk een Gs4 (pb ontvangen). Die van eBay is wel een hele mooie, thx voor de tip.
DP is the place 2 be, if you're lookin' for your "dream-fork".
Via DP alweer een Black gescoord en hoogstwaarschijnlijk een Gs4 (pb ontvangen). Die van eBay is wel een hele mooie, thx voor de tip.
DP is the place 2 be, if you're lookin' for your "dream-fork".

Bigger = better!
my bike
my bike