Hoi,
een vriend van mij heeft vorige week een Yeti as-x 2003 gekocht bij Filip Sport te Hoeilaart.Het enige wat hij nog nodig heeft is een voorvork met minstens 15 cm veerweg,single-crown,en dit voor een budget van ongeveer 200 euro.Dat hij hiervoor geen Fox heeft,snapt hij wel,maar het zou tof zijn moest hij er het eerste jaar niet te veel kosten aan hebben.
Of...,ben zelf xc rijder met een Cannondale en rij dus met Headshock ,dus vergeef mij misschien deze idiote vraag,maar is het mogelijk een 13 cm erin te steken en met spacers te werken en zo de geometry van 15 cm te bereiken?
Groetjes,
Vork 15 cm
Moderator:Beheerders
Re: Vork 15 cm
Geometery veranderen wil zowiezo niet, dus de veerweg die de vork bied is ook de uiteindelijk veerweg.
keybone collector!!!
- BigHitRider
drop off 150 mm
reeds voorzien??
Hey,
gaat het om een 1.5" vorkbuis?
Ik heb anders nog wel een vrijwel nieuwe Manitou Sherman Breakout met 132-152 mm veerweg. Alle functies doen het nog en ziet er nog zo goed als nieuw uit. 200 euro mag je m hebben, enja dat is inclusief gloednieuw 1.5" balhoofdset..
Ik hoor het wel!
Grtz,
Maarten
maartenmuselaers@hotmail.com
gaat het om een 1.5" vorkbuis?
Ik heb anders nog wel een vrijwel nieuwe Manitou Sherman Breakout met 132-152 mm veerweg. Alle functies doen het nog en ziet er nog zo goed als nieuw uit. 200 euro mag je m hebben, enja dat is inclusief gloednieuw 1.5" balhoofdset..
Ik hoor het wel!
Grtz,
Maarten
maartenmuselaers@hotmail.com
Van het rijden.... niet van het forums bezoeken..