DH fiets gezocht
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een winkel die de Rocky Mountaint RM9 uit 2002 verkoopt. Ik heb nog niks kunnen vinden, hij staat zelfs niet op de site van de maker. Omdat ie denk ik uit 2002 is. Maar iig, weet iemand of ie hier in Nederland te koop is?
Edit:
Ik heb nog 's rond gekeken, maar aan de Rocky Mountain RM9 is idd lastig te komen.
Dus nou is m'n volgende vraag;
Wat is een goeie fiets die niet boven de 2000 euro uitkomt, maar die wel dingen heb zoals schijfremmen, lange voorvork (vind ik er mooi uitzien) licht frame, en een goeie midden/achter vering.
Ik zocht eigenlijk ook nog een goeie BMX fiets, ik heb 't wel 's geprobeerd op de fiets van m'n buurjongen, en ik vind 't wel grappig. Dus ik zoek een goeie, degelijke BMX fiets. Niet duurder dan zo'n 900 euro. btw, zijn er ook BMX fietsen met schijfremmen?
Edit:
Op de frontpage van www.ns-bikes.com staat een soort BMX fiets met verende voorvork, eigenlijk heb ik zoiets nog nooit gezien bij een BMX fiets. Ik heb 's rondgekeken op de site, maar ik kan 'm niet vinden op de site. Is dat zelfbouw van NS onderdelen of van een heel ander merk dan NS? (Ik zie nou ook dat ie schijfremmen heeft)
Edit:
Ik heb nog 's rond gekeken, maar aan de Rocky Mountain RM9 is idd lastig te komen.
Wat is een goeie fiets die niet boven de 2000 euro uitkomt, maar die wel dingen heb zoals schijfremmen, lange voorvork (vind ik er mooi uitzien) licht frame, en een goeie midden/achter vering.
Ik zocht eigenlijk ook nog een goeie BMX fiets, ik heb 't wel 's geprobeerd op de fiets van m'n buurjongen, en ik vind 't wel grappig. Dus ik zoek een goeie, degelijke BMX fiets. Niet duurder dan zo'n 900 euro. btw, zijn er ook BMX fietsen met schijfremmen?
Edit:
Op de frontpage van www.ns-bikes.com staat een soort BMX fiets met verende voorvork, eigenlijk heb ik zoiets nog nooit gezien bij een BMX fiets. Ik heb 's rondgekeken op de site, maar ik kan 'm niet vinden op de site. Is dat zelfbouw van NS onderdelen of van een heel ander merk dan NS? (Ik zie nou ook dat ie schijfremmen heeft)
Laatst gewijzigd door DaMaRuzZ op di mar 28, 2006 10:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: DH fiets gezocht
Wat is je vraag nou? wil je een dh'er of een street bike?DaMaRuzZ schreef:Ik ben op zoek naar blabla...
Edit:
Edit:
Tis echt totaal onduidelijk...
Ik zoek een Downhill fiets EN een BMX fiets.
Ik zat een beetje rond te kijken en kwam op de Cannondale Judge DH en een Cannondale Chase 2. Is 't wat? 't Is wel allemaal afgewerkt met Shimano, Maxxis en Marzocchi.
Natuurlijk is een Chase 2 niet echt een BMX, maar ik vond 'm iig wel mooi..
Ze hebben zelf een Store Finder waarmee ik alle winkels in mijn gebied kon vinden die 't spul verkoopt.
Ik zat een beetje rond te kijken en kwam op de Cannondale Judge DH en een Cannondale Chase 2. Is 't wat? 't Is wel allemaal afgewerkt met Shimano, Maxxis en Marzocchi.
Natuurlijk is een Chase 2 niet echt een BMX, maar ik vond 'm iig wel mooi..
Ze hebben zelf een Store Finder waarmee ik alle winkels in mijn gebied kon vinden die 't spul verkoopt.
-
- Contacteer:
Als ik jou was zou ik me eerst wat meer verdiepen in dit spul voordat je er veel geld aan uit gaat geven. Aan je posts te zien heb je er totaal geen verstand van. En een beetje DH bak begint bij de 2000 euro.
Wat jij beschrijft als BMX is trouwens een street/urban bike... BMX fietsen met geveerde voorvorken, schrijfremmen en versnellingen bestaan niet.
Wat jij beschrijft als BMX is trouwens een street/urban bike... BMX fietsen met geveerde voorvorken, schrijfremmen en versnellingen bestaan niet.
pinoisgeel schreef:Wat jij beschrijft als BMX is trouwens een street/urban bike...
Lees..DaMaRuzZ schreef:Natuurlijk is een Chase 2 niet echt een BMX
Ik fiets wel 's met vrienden van school en uit de buurt, DH en BMX, maar zelf heb ik zo'n fiets niet, en om mee te doen, heb je toch zo'n fiets nodig. Omdat ik nu nog een beetje meerij op de fietsen van vrienden, zoek ik gewoon een goeie, mooie DH en BMX fiets. Maar ik wil niet gelijk iets kopen en dan achteraf d'r achter komen dat ik shit heb gekocht en dat 't al na een jaar uit elkaar valt.
Daarom vraag ik dus wat goed is.
Laatst gewijzigd door DaMaRuzZ op wo mar 29, 2006 11:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
koop dan gewoon een chase2 kan je allebei redelijk mee!!
Op een plaatje ziet een chase er wel bmx-achtig uit, maar in 't echt is dat
ding dus gigantisch
vergelijken met een bmx.
Maar wat pinoisgeel zegt, verdiep je er wat in, dan worden een heleboel van je vragen onnodig . . .
Trouwens he, is dat nu serieus dat je voor 2900 aan fietsen wilt uit gaan geven . . . betalen je ouders dat dan ofzo
en als laatste > als je vrienden bmxjes en dh-rads hebben kunnen zij jouw toch gewoon hierbij helpen, adviseren ofzo . . . of zie ik dat nu verkeerd
Op een plaatje ziet een chase er wel bmx-achtig uit, maar in 't echt is dat
ding dus gigantisch

Maar wat pinoisgeel zegt, verdiep je er wat in, dan worden een heleboel van je vragen onnodig . . .
Trouwens he, is dat nu serieus dat je voor 2900 aan fietsen wilt uit gaan geven . . . betalen je ouders dat dan ofzo

en als laatste > als je vrienden bmxjes en dh-rads hebben kunnen zij jouw toch gewoon hierbij helpen, adviseren ofzo . . . of zie ik dat nu verkeerd

Ja, tuurlijk, en dat doen ze ook. Maar veel van de winkels die ze opnoemen om te gaan kijken liggen bij mij er ver uit de buurt, dus dan zou ik er een dagje voor moeten uittrekken.krekker schreef:en als laatste > als je vrienden bmxjes en dh-rads hebben kunnen zij jouw toch gewoon hierbij helpen, adviseren ofzo . . . of zie ik dat nu verkeerd
Sorry dat ik het zo zeg maar dit is gewoon belachelijk, een DH fiets om mee naar school te fietsen en de heuveltjes van amper een paar meter hoog achter je hoek af te rijden, waar ben je in godsnaam mee bezig zeg, je hebt duidelijk geen flauw idee van wat het allemaal inhoudt. Niks beter om je €'s aan te spenderen? Het ziet er allemaal cool uit maar als je niet de mogelijkheid hebt om bijna elk weekend op zijn minst naar de ardennen te rijden, liefst duitsland ofzo, zet het dan al maar uit je hoofd want dat zou de miskoop van je leven zijn. Koop dan die Chase oid, ga je veel meer plezier aan hebben en dan hoeft er niet perse meteen een BMX bij. Begin pas met DH als je van school bent en er geld en tijd voor hebt, nu met een hardtail rijden gaat je ook alleen maar ten goede komen als je later gaat DH'en.DaMaRuzZ schreef:pinoisgeel schreef:Wat jij beschrijft als BMX is trouwens een street/urban bike...Lees..DaMaRuzZ schreef:Natuurlijk is een Chase 2 niet echt een BMX
Ik fiets wel 's met vrienden van school en uit de buurt, DH en BMX, maar zelf heb ik zo'n fiets niet, en om mee te doen, heb je toch zo'n fiets nodig. Omdat ik nu nog een beetje meerij op de fietsen van vrienden, zoek ik gewoon een goeie, mooie DH en BMX fiets. Maar ik wil niet gelijk iets kopen en dan achteraf d'r achter komen dat ik shit heb gekocht en dat 't al na een jaar uit elkaar valt.
Daarom vraag ik dus wat goed is.
Vriend van mijn school... en vrienden uit mijn buurt... dus niet om mee naar school te fietsen ffs.DaMaRuzZ schreef:Ik fiets wel 's met vrienden van school en uit de buurt
Ik ben wel 's een paar keer mee geweest naar The Promise, en naar Dirt parken in Duitsland en Belgie, maar zonder fiets kan ik niet mee doen.
Daarom zoek ik dus een fiets.
Lees 's ofzo..

Damaruz, er wordt gelezen, en er wordt je een hardtail aangeraden, en geen full-on spec'd DH'er aangeraden. Lees het gedeelte van Bruno nog ff door en je weet voldoende.
Je mag zelf verder ook wel wat meer lezen. Ik heb je al eerder aangegeven dat je eens beter moet neerzetten wat je wil voor wat voor een prijs, met welke voorwaarden.
Een vraag-antwoord topic zal anders niet lang blijven leven. Nog 1 ingreep en deze wordt gelocked.
Je mag zelf verder ook wel wat meer lezen. Ik heb je al eerder aangegeven dat je eens beter moet neerzetten wat je wil voor wat voor een prijs, met welke voorwaarden.
Een vraag-antwoord topic zal anders niet lang blijven leven. Nog 1 ingreep en deze wordt gelocked.
Die Judge Dh is gewoon te duur voor je,ik heb eventjes naar cannondale gebeld voor de prijs van de Judge DH en de prijs ligt tegen de 7800 euro
.Kijk anders
ook naar andere merken zoals Banshee,Beone,Kona,Specialized,Santa Cruz die hebben ook hele goeie downhill mountainbikes.Gok niet steeds op 1 downhill bike want er is keuze genoeg voor het oprapen en die zijn net zo goed als de Judge DH.Je moet genoeg tijd nemen voordat je een keuze maakt.Maar veel succes met je zoek tocht

ook naar andere merken zoals Banshee,Beone,Kona,Specialized,Santa Cruz die hebben ook hele goeie downhill mountainbikes.Gok niet steeds op 1 downhill bike want er is keuze genoeg voor het oprapen en die zijn net zo goed als de Judge DH.Je moet genoeg tijd nemen voordat je een keuze maakt.Maar veel succes met je zoek tocht

-
-
Wat dacht je van deze?
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=26759
Dit is een fiets waarmee je veel verschillende kanten op kunt. Freeride, jumpen en aangezien je volgens mij niet echt op WC parcours gaat rijden zeker ook geschikt voor DH.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=26759
Dit is een fiets waarmee je veel verschillende kanten op kunt. Freeride, jumpen en aangezien je volgens mij niet echt op WC parcours gaat rijden zeker ook geschikt voor DH.