Info over Avalanche shock
Moderator:Beheerders
Weet iemand waar ik bushings vandaan kan halen? Motoren hebben andere maten lijkt me. Avalanche servicecenters misschien? Ze zijn een andere maat dan de Fox en hebben een plastic binnenring. Beter kwaliteit denk ik ook.
Weet iemand ook of het mogelijk is de aansluiting waar de leiding op vastzit te draaien? Want hij staat nu wel erg vervelend tov mijn frame.
En iemand die weet waar ik mijn titanium veer ruilen kan voor een van mijn gewicht voor een normaal bedrag? Is de maat gelijk aan die van een Romic? Niet gelijk aan die van een Manitou dacht ik...
Thanks!
Weet iemand ook of het mogelijk is de aansluiting waar de leiding op vastzit te draaien? Want hij staat nu wel erg vervelend tov mijn frame.
En iemand die weet waar ik mijn titanium veer ruilen kan voor een van mijn gewicht voor een normaal bedrag? Is de maat gelijk aan die van een Romic? Niet gelijk aan die van een Manitou dacht ik...
Thanks!
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Heb ik gedaan maar het zijn nogal ijverige snuiters. Ze moeten per se de shock daar hebben.
Ze worden geserviced door normale motocross servicecenters maar die mounting hardware haal ik daar natuurlijk niet... Waar wel? Ze willen of kunnen het me niet vertellen daarzo.
Iemand die het misschien weet?
Ze worden geserviced door normale motocross servicecenters maar die mounting hardware haal ik daar natuurlijk niet... Waar wel? Ze willen of kunnen het me niet vertellen daarzo.
N I E L S schreef:
De bushings 'zouden' ook via MX shops in Europa te krijgen zijn, als ik het me goed herinner tenminste.
Ik kwam dit een tijdje geleden tegen i.v.m. hun veren-policy.
Van Craig (Avalanche service)
---------------------------------
It is our policy at Avalanche that we only ship replacement springs for our shocks, each shock is custom valved for that spring rate and if installed on the incorrect shock it will not function properly, i.e. the high speed rebound damping will be too slow or too fast. The rebound adjuster only compensates for low speed rebound. We also only make a few sizes for each stroke.
This policy insures our shocks meet our highest standard of performance, many used shocks are sold to unsuspecting customers with the wrong springs, valving, hose lengths and bushings and end up here to be reconfigured by us to get them back to our standards.
-------------------------------
Op Ridemonkey zitten erg veel Avy gebruikers, misschien heb je daar meer kans op een antwoord. (maar dat wist je waarschijnlijk al)
gooi je imago weg
Damn, die gasten zijn wel verdomde langzaam voor een merk dat bekend staat om zn kwaliteiten...
Ik had mail contact waarin ze eerst vrij moeilijk deden over het valven van de shock. Toen wilden ze geen spring swap doen en nu doen ze ook nog eens 3 weken over een mail beantwoorden!
Ik had mail contact waarin ze eerst vrij moeilijk deden over het valven van de shock. Toen wilden ze geen spring swap doen en nu doen ze ook nog eens 3 weken over een mail beantwoorden!