Ik zoek een Hope m4 Rechter Lever..
wie o wie kan mij helpen?
groet mark :-[
Re:Hope Rechter Caliper..
Moderator:Beheerders
-
Welk nummer? Valt vrij eenvoudig te bestellen via enkele Engelse online shops. Zelf al gedaan, op een goeie week had ik "m binnen.
-
http://www.chainreactioncycles.com/Cate ... goryID=192 kijk hier maar eens even rond, misschien zit het ertussen
Kameraad van mij heeft nog ne 8 liggen dacht ik .....
je bedoeld met rechter deel toch dat deel dat je vast vijst op de vork ?
anders moet je hem is mailen misschien wil ie hem wel weg doen maar ben niet zeker....vraag het em is
philipboddez apenstaartje hotmail.com
je bedoeld met rechter deel toch dat deel dat je vast vijst op de vork ?
anders moet je hem is mailen misschien wil ie hem wel weg doen maar ben niet zeker....vraag het em is
philipboddez apenstaartje hotmail.com
Re:Hope Rechter remhendel!!!! OEPS!!!!
Rechts en links is hetzelfde als je het alleen over de hendel hebt. Ik heb er ook eens een stuk gevallen, kost volgens mij 36 euro (of 27, ik weet het niet meer zeker) als je hem besteld.
Maar welk model heb je? Er zijn 3 soorten, 2x een oude hendel (sport en de pro) en de nieuwe die geintroduceerd is met de Hope Mini.
Maar welk model heb je? Er zijn 3 soorten, 2x een oude hendel (sport en de pro) en de nieuwe die geintroduceerd is met de Hope Mini.
Re:Hope Rechter remhendel!!!! OEPS!!!!
Bij een MTB zaak waar ze Hope verkopen. Maar moet je nu alleen nr 1 hebben, of nr 1 t/m 25? Ik heb toen alleen de hendel (nr 1) besteld van de mini hendels.