ISIS Crankbouten
Moderator:Beheerders
Hallo
Heeft er nog iemand een setje crankbouten over voor een (raceface) ISIS trapas? Thanks.
Heeft er nog iemand een setje crankbouten over voor een (raceface) ISIS trapas? Thanks.
-
Re:ISIS Crankbouten
yep van een setje race face evolve trapstel
geef me je e-mail adres door kunne we iets afspreken ivm met verzendingskosten enzo
mijn is gertvanhorebeek@hotmail.com
geef me je e-mail adres door kunne we iets afspreken ivm met verzendingskosten enzo
mijn is gertvanhorebeek@hotmail.com
How Old manitou.
Het ziet ernaar uit dat de postbedrijven van tegenwoordig niet meer zijn wat ze ooit waren. Helaas zijn de crankbouten niet aangekomen.
Ik wil je desondanks nogmaals bedanken voor alle moeite en goede bedoelingen.
Thanks again.
Het ziet ernaar uit dat de postbedrijven van tegenwoordig niet meer zijn wat ze ooit waren. Helaas zijn de crankbouten niet aangekomen.
Ik wil je desondanks nogmaals bedanken voor alle moeite en goede bedoelingen.
Thanks again.
-
spijtige zaak idd
heb ze naar het jusite adres opgestuurd gehad maar onder gewone post gedaan om de verzendigskosten te drukken (wel speciale envelope genoemen en genoeg zegels erop gezet)
stomme post
sorry dat je er zo op aan het wachten waard en ze uiteindelijk toch niet zijn aangekomen
heb ze naar het jusite adres opgestuurd gehad maar onder gewone post gedaan om de verzendigskosten te drukken (wel speciale envelope genoemen en genoeg zegels erop gezet)
stomme post
sorry dat je er zo op aan het wachten waard en ze uiteindelijk toch niet zijn aangekomen
Dit bericht kan weg, mijn probleem is opgelost.
Wellicht heeft iemand nog wat aan deze info: Ik kon bij de local bikeshops geen raceface bouten vinden. Heb uiteindelijk shimano octalink bouten gekocht die passen ook.
Nog een eervolle vermelding voor Gert die geheel op zijn kosten crankbouten opstuurde. Jammer genoeg had de postbode blijkbaar dezelfde bouten nodig...
Wellicht heeft iemand nog wat aan deze info: Ik kon bij de local bikeshops geen raceface bouten vinden. Heb uiteindelijk shimano octalink bouten gekocht die passen ook.
Nog een eervolle vermelding voor Gert die geheel op zijn kosten crankbouten opstuurde. Jammer genoeg had de postbode blijkbaar dezelfde bouten nodig...
Drie keer raden wat er vandaag in de post zat .... DE CRANKBOUTEN!!!!!!!
Old Manitou heeft deze eind januari naar Nederland verstuurd.
Ik zou wel eens willen weten waar die dingen overal geweest zijn. Er zat zelfs een via airmail sticker op. Terwijl het adres perfect klopte.
Old Manitou nogmaals dank.
Ook de post bedankt dat jullie je werk toch doen... uiteindelijk.
Old Manitou heeft deze eind januari naar Nederland verstuurd.
Ik zou wel eens willen weten waar die dingen overal geweest zijn. Er zat zelfs een via airmail sticker op. Terwijl het adres perfect klopte.
Old Manitou nogmaals dank.
Ook de post bedankt dat jullie je werk toch doen... uiteindelijk.
-
hehe ze hebben blijkbaar tripje naar candada ofzo gemaakt
nice dat je ze nog hebt aangekregen
wie weet kun je ze nog gebruiken
en anders kun je er mss iemand anders plezier mee doen
groeten
Gert
nice dat je ze nog hebt aangekregen
wie weet kun je ze nog gebruiken

en anders kun je er mss iemand anders plezier mee doen
groeten