Freeride wielset met steekas
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een freeride wielsetje met i.i.g. een steekas voor het voorwiel. Als je nog iets hebt liggen laat het dan maar weten.
nickvanoeffelen@hotmail.com
Alvast bedankt
nickvanoeffelen@hotmail.com
Alvast bedankt
Re:Freeride wielset met steekas
Mag het een 24" set zijn ???
Of moet het 26"
Of moet het 26"
Het moet echt een 26"" setje zijn.
Mag het achteraan ook een 10mm. bolt-on as zijn? Mail me ...
Een 10 mm as is geen probleem. Zal alleen de dropouts ff uit moeten fresen. Laat maar zien wat voor setje je hebt. AUB een fotootje erbij. Dan heb ik er een beter beeld van in wat voor staat ze zijn.
MVG
MVG
ben nog steeds op zoek, dus als iemad een leuk setje heeft dan hoor ik het graag. Heb het liefst iets van Mavic 321D en DT naven ofzoiets in die klasse. Ik hoor het wel
Ik heb je nog gemaild i.v.m. de losse onderdelen ...
Luc,
ik wil toch eigenlijk de 321D velgen en DT naven of in die kwaliteit. Dus ik zie toch van de XM321 en DaBomb naven af.
Maar toch bedankt voor het aanbod.
ik wil toch eigenlijk de 321D velgen en DT naven of in die kwaliteit. Dus ik zie toch van de XM321 en DaBomb naven af.
Maar toch bedankt voor het aanbod.
Je bedoeld dan de DT FR naven?
Ja die bedoel ik. Voor met 20 mm steekas en achter het liefste QR. Als je die 2e hands hebt of aan kunt komen dan zou dat mooi zijn. Mavic 729 CD is ook goed als velg. Ik hoor het wel.
Halo SAS wielset 48h, witte velgen zwarte spaken en naven, gebruikssporen (enkele kleine blutsjes) voor de rest nog goed. VR naaf kan zowel 20mm als QR, AR naaf is bolt on, vraagprijs: 150€
mail me maar als je interesse hebt
mail me maar als je interesse hebt
Nee sorry, hier heb ik weinig aan. Maar toch bedankt.
MVG
MVG
Check mail ...
hé ik heb nog 1 d321 velg 32 gaats helemaal rond.
30€ is die van jou :-[
30€ is die van jou :-[
nick schreef:
Een 10 mm as is geen probleem. Zal alleen de dropouts ff uit moeten fresen. Laat maar zien wat voor setje je hebt. AUB een fotootje erbij. Dan heb ik er een beter beeld van in wat voor staat ze zijn.
MVG
10 mm is een std. maat dus ik zie niet in wat je zou gaan frezen aan je dropouts!?
-
- Forumbeheerder
heb een 20mm steekas voorwiel
Hayes naaf (dacht ik)
32 straight gauge spaken,
rigida DP 30 velg
Ubersterk.
60€ zonder verzending
Hayes naaf (dacht ik)
32 straight gauge spaken,
rigida DP 30 velg
Ubersterk.
60€ zonder verzending
Ik wi ldan sowieso gelijk een heel wielsetje hebben. En dan toch echt de 321D of de 729CD. dus als iemand nog wat heeft liggen dan hoor ik het wel.
"k heb ook wel een voorwiel met een Woodman 20mm naaf, de lagers moeten wel vervangen worden, er zit een zo goed als niewe D321 velg (=EX729) rond met zilveren spaken. 25€ excl. verzending
Moet je alleen de lagers verv. en nog een achterwiel zoeken. maar "t is toch al iets.
Moet je alleen de lagers verv. en nog een achterwiel zoeken. maar "t is toch al iets.