XC frame ca. 17"
Moderator:Beheerders
Ik zoek een XC frame
Steekwoorden: hardtail, schijfrembevestiging, ca. 17" , lichter als 2 kilogram, voor een vrouw en niet duurder als €250,-.
Als je iets weet, mail me. kb@xs4all.nl
Groet Klaas
Steekwoorden: hardtail, schijfrembevestiging, ca. 17" , lichter als 2 kilogram, voor een vrouw en niet duurder als €250,-.
Als je iets weet, mail me. kb@xs4all.nl
Groet Klaas
Re:XC frame ca. 17"
Als je je mail laat zien is dan handiger :P
Maar hier ligt nog een kenosha calgary frame mischien is dat wat ?
Maar hier ligt nog een kenosha calgary frame mischien is dat wat ?
Nee Crash, is niet echt wat ik zoek maar toch bedankt en ook voor de tip.
Greetzz KLAAS
Greetzz KLAAS
Niemand????
Zo"n frame moet je wel nieuw kunnen krijgen voor die prijs.
Het zal dan alleen geen frame zijn met een speciale dames geometrie.
Bij bike2build is er een frame van 250 euro, die is alleen te krijgen in 18 inch (hangt er dus van af hoe nauw de maat luistert).
Bij bike-discount (duitsland, kan verzonden worden) is een Cube frame te koop voor 150 euro, in 16 of 18 inch.
Bij Salden in Limbricht (ook mogelijk via postorder) kan je een Bianchi Mutt frame kopen voor 279 euro, of een Ridley Thunder frame voor 279. Deze prijzen zijn zonder de korting (en die moet je daar wel kunnen krijgen), waardoor je op de richtprijs komt.
Een beetje fietsenzaak moet ook wel aan een frame met deze specificaties kunnen komen voor dit geld.
Het zal dan alleen geen frame zijn met een speciale dames geometrie.
Bij bike2build is er een frame van 250 euro, die is alleen te krijgen in 18 inch (hangt er dus van af hoe nauw de maat luistert).
Bij bike-discount (duitsland, kan verzonden worden) is een Cube frame te koop voor 150 euro, in 16 of 18 inch.
Bij Salden in Limbricht (ook mogelijk via postorder) kan je een Bianchi Mutt frame kopen voor 279 euro, of een Ridley Thunder frame voor 279. Deze prijzen zijn zonder de korting (en die moet je daar wel kunnen krijgen), waardoor je op de richtprijs komt.
Een beetje fietsenzaak moet ook wel aan een frame met deze specificaties kunnen komen voor dit geld.
Is de vrouw in kwestie kleiner dan 1 meter 50?
Natuurlijk gaat het nieuw ook wel lukken maar ik hoop een beetje op een interessant gebruikt aanbod, een Zaskar of zo. De vrouw in questie is niet uitzonderlijk klein maar wil wel graag een kort frame, veel van XC frames, specialized, cannondale etc, zijn erg lang en vragen een gestrekte zit, een enduro frame is wat dat betreft interessanter maar die zijn al snel weer erg zwaar. Dus vandaar de keuze voor een maatje kleiner.
Wie weet, heeft er iemand nog iets in de hoek van z"n schuur liggen.
Groet Klaas
Wie weet, heeft er iemand nog iets in de hoek van z"n schuur liggen.
Groet Klaas
Ik heb een 17.5"" Giant ATX-870 frame te koop.
Hij is van model jaar 2000 maar is te weinnig gebruikt.
Eventueel als complete fiets te koop.
Het frame weegt iets minder dan 1400 gram en is alleen te gebruiken met
schijfrem(is2000)
Als je interesse hebt laat je het maar weten!
Hij is van model jaar 2000 maar is te weinnig gebruikt.
Eventueel als complete fiets te koop.
Het frame weegt iets minder dan 1400 gram en is alleen te gebruiken met
schijfrem(is2000)
Als je interesse hebt laat je het maar weten!
Is gedaan!!