Slotje
Moderator:Beheerders
Re:2nd hand trialbike
laatst stond er een bij marktplaats te koop voor 550 euro dacht ik
Hmm ik zal eens even zoeken als ik strax thuis ben.
Mag hier op m"n stage niet internetten, Ben alleen ongemerkt toch al vanaf 8:30 uur op deze site aan het lezen
Ik hoop dat die trial er nog op staat dan (ik wil alleen wel goed spul hebben)
Mag hier op m"n stage niet internetten, Ben alleen ongemerkt toch al vanaf 8:30 uur op deze site aan het lezen

Ik hoop dat die trial er nog op staat dan (ik wil alleen wel goed spul hebben)
Had xlr8r die pashley niet meer te koop staan voor deze prijs?
greetz
bettes
greetz
bettes
Yep,ik heb hem nog,maar liever alleen frame +vork.
op marktplaats voor 400 euri
staat onder mountainbikes
staat onder mountainbikes
26" wielen, of kleiner? Ik heb nog een GT staan van een vriend van me. Zie http://fiets.2dehands.nl/mz.html?mi=446 ... lf&q=trial
Wel gaaf ding, maar ik wil toch echt 26" hebben
Nog meer mensen die er een te koop hebben of een te koop weten te staan voor een prijs kleiner dan 500 euri? Ik hoor het graag
Nog meer mensen die er een te koop hebben of een te koop weten te staan voor een prijs kleiner dan 500 euri? Ik hoor het graag

Dus je vind me bike niks? Succes verder met zoeken.Groeten M
Jwel man, vind het echt een gaaf ding!
Ik wou gewoon ff kijken of er nog meer mensen een te koop hebben staan. Een beetje keuze is altijd wel fijn
Maar ik vind het dus zeker wel een mooi ding en ik lees er ook veel positieve dingen over op internet.
Ik weet ook niet of je me al een mail terug hebt gestuurd, ik zit hier namelijk op m"n stage en kom hier m"n hotmail niet in :S Vandaar dat ik je vanavond wel weer een reactie stuur op eventuele mail.
Maar wou je er nou precies voor hebben?
En kan je de onderdelen anders hier ook ff posten, dan kan ik hier op me stage ook een beetje reageren.
Groeten Nick
Ik wou gewoon ff kijken of er nog meer mensen een te koop hebben staan. Een beetje keuze is altijd wel fijn

Maar ik vind het dus zeker wel een mooi ding en ik lees er ook veel positieve dingen over op internet.
Ik weet ook niet of je me al een mail terug hebt gestuurd, ik zit hier namelijk op m"n stage en kom hier m"n hotmail niet in :S Vandaar dat ik je vanavond wel weer een reactie stuur op eventuele mail.
Maar wou je er nou precies voor hebben?
En kan je de onderdelen anders hier ook ff posten, dan kan ik hier op me stage ook een beetje reageren.
Groeten Nick
-
ik zeg je alleen dat die pash van xlr8r een top bike is , ook het team van pashley gebruikt dezelfde, t"is een zeer licht en sterk frame! nieuwprijs frame en vork is 700eur
beter dan dat kun je echt nie vinden!

beter dan dat kun je echt nie vinden!
Maar is alleen het frame+vork te koop?
Ik wil namelijk een zo veel mogelijk complete bike hebben.
Nou ja ik mail er verder weer over met XLR8R.
Greetzz
Ik wil namelijk een zo veel mogelijk complete bike hebben.
Nou ja ik mail er verder weer over met XLR8R.
Greetzz
Heb je vanochtend al gemailed met de specs.
Hmm jammer dat het geen 26" is.
Maar bedankt voor de post (tis niet duur trouwens...)
Maar bedankt voor de post (tis niet duur trouwens...)
Ik ga voorlopig nog niet weg,wegens geldgebrek.Dus mail maar voor een afspraak.
Is goed ik mail je vanavond.
Alleen ik denk dat ik de 500 euri niet red. :S
Mail eerst eens door wat je er ongeveer voor wil hebben, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden ongeveer.
Alleen ik denk dat ik de 500 euri niet red. :S
Mail eerst eens door wat je er ongeveer voor wil hebben, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden ongeveer.
Check mail.
Leef je nog,shark?
succes met de verkoop verder xlr8r
Die trialfiets van mij kun je kopen voor 500 euro. Is echt nog geen uur op gefietst. Is van het echte tialmerk Monty.