Rock Shox Mag21
Moderator:Beheerders
-
Ik ben op zoek naar reserve materiaal voor mijn Mag21 van Rock Shox. Als iemand nog wat heeft liggen,bied t dan maar aan. Zoek eigenlijk alles. Poten, kroonstukken, binnenwerken, pompjes en complete vorken. Ik ben altijd te bereiken op 06-27223908. Als het via mail gaat, duurt het wat langer voor je een reactie hebt.
Re:Rock Shox Mag21
Allereerst:
heeeeel veel succes. Als je nog een kistje vind, vergeet ons dan niet te berichten
Mogelijke vindplaats met wat risico"s: www.ebay.com.
Verder op zolders van toenmalige RS dealers een fatsoenlijke mtb shops gaan rondneuzen. Met wat mazzel vind je nog wat.
Voor de rest: nogmaals heeeel veel succes.
heeeeel veel succes. Als je nog een kistje vind, vergeet ons dan niet te berichten

Mogelijke vindplaats met wat risico"s: www.ebay.com.
Verder op zolders van toenmalige RS dealers een fatsoenlijke mtb shops gaan rondneuzen. Met wat mazzel vind je nog wat.
Voor de rest: nogmaals heeeel veel succes.

Ze hebben bij Kaptein tweewielers,in Amsterdam nog een Quadra liggen met 1 inch bb.Mischien heb je daar iets aan.Zelfde buitenkant en poten als ik me niet vergis.
xlr8r schreef:
Ze hebben bij Kaptein tweewielers,in Amsterdam nog een Quadra liggen met 1 inch bb.Mischien heb je daar iets aan.Zelfde buitenkant en poten als ik me niet vergis.
Buiten de poten en de gelijk overkomende vormen, houdt de gelijkenis meteen op

Lijkt een Mag-10 misschien? Ik heb een Specialized vork uit dat tijdperk die gebaseerd is op een Mag-10.
He Paul,
Ik wilde ff zeggen dat Alain niet meer op mijn vork heeft gereageerd.
Hij is nog steeds te koop dus.
Ik heb je nummer niet meer om dat ff te melden.
Bel maar ff als je nog interesse hebt.
Groeten Frank
Ik wilde ff zeggen dat Alain niet meer op mijn vork heeft gereageerd.
Hij is nog steeds te koop dus.
Ik heb je nummer niet meer om dat ff te melden.
Bel maar ff als je nog interesse hebt.
Groeten Frank
Ok ik kan je ook ff bellen je nummer staat er bij.
Sorry ff beter kijken de volgende keer
Sorry ff beter kijken de volgende keer
Ik heb er nog eentje liggen die je gratis mag hebben. Ik twijfel eraan of er nog veel uit te halen valt . Als je intresse hebt laat je me maar iets weten.
Groeten,
Bart
Groeten,
Bart
heb er twee een met een 1 inch buis, lelijk en zonder rem nokken maar werkt goed en een hele mooie in goede staat met een 1/1/8 buis laat maar horen of je er een nodig hebt!
Ik heb er ook nog 1 liggen.
1 1/8, 21 cm. em nog een kroonstuk 1 1/8 met schroefdraad (18cm ? )
Werkt nog steeds, eigelijk zonde om "m aan de muur te hangen, onlangs gepensioneerd, wegens aanschaf Marzocchi.
Niet meer de originele kleur, is met. zwart
1 1/8, 21 cm. em nog een kroonstuk 1 1/8 met schroefdraad (18cm ? )
Werkt nog steeds, eigelijk zonde om "m aan de muur te hangen, onlangs gepensioneerd, wegens aanschaf Marzocchi.
Niet meer de originele kleur, is met. zwart
Walter... wat moet die van jouw kosten? Ik heb evt. ook interesse... Lak maakt me niet uit, aangezien hij dan toch overgespoten word...
Bouw dan die 1 inch stuurbuis in de mooie (1 1/8 )voorvork dan ben ik koopmanquote author=eritantje link=board=19;threadid=13428;start=0#184491 date=1075912855]
heb er twee een met een 1 inch buis, lelijk en zonder rem nokken maar werkt goed en een hele mooie in goede staat met een 1/1/8 buis laat maar horen of je er een nodig hebt!