Ook al stickers...maar nu voor de FC Yo Eddy!

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
radjatoe
Ook al stickers...maar nu voor de FC Yo Eddy!

Bericht door radjatoe » ma apr 19, 2004 9:05 pm

Hallo, ik ben nog vrij nieuw hier , maar ik heb eeen klein probleem..Ik wil dus ook mijn bike over laten spuiten, maar waar o waar kan ik nog aan stickers komen van een merk dat niet meer gemaakt wordt...Ik ben een gelukkige eigenaar van een Fat Chance Yo Eddy ! van 10 jaar oud, maar deze is zo erg beschadigd dat ie toe is aan een nieuw likje verf. Ik heb al gegoogeld en gezocht naar afbeeldingen van de stickers, maar geen duidelijk resultaat(wel een afbeelding van de sticker op je stuurbuis) maar that"s it...zijn er misscien nog mensen die duidelijke afbeeldingen hebben zodat ik ze hier kan laten reproduceren bij een plaatstelijke reclamebedrijf..?? :-[

Oh ja ,ik ben nog steeds op zoek naar een mooi crank-setje voor mijn Yo Eddy !! :)

radjatoe

Re:Ook al stickers...maar nu voor de FC Yo Eddy!

Bericht door radjatoe » wo apr 21, 2004 2:58 pm

....Niemand....?? :-[

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » wo apr 21, 2004 6:18 pm

mooi crankstelletje ruilen tegen je frame ;)

radjatoe

Bericht door radjatoe » wo apr 21, 2004 9:13 pm

Als ie van massief goud is... :D

Ninko

Bericht door Ninko » wo apr 21, 2004 9:34 pm

als de stickers er nog een beetje opzitten is het wel te redden. Een vriend van mij spuit frames over en glasstraalt ze maar hij kan alles wat er op het frame staat in scannen en dan nog eventueel bewerken.... en daarna hetzelfde terug spuiten als je wilt...

Ninko

radjatoe

Bericht door radjatoe » wo apr 21, 2004 9:51 pm

Tnxs !!

Maar het mooie is dat ik het frame voor niks gespoten krijg(vriend van me werkt in de auto-schade als spuiter..)in de kleur die ik maar wil..Ik kan ook foto"s maken van de stickers en bewerken in paintshop 8 bijv en dit evt aanleveren...maar of dit ook echt mooi wordt en niet "nepperig" want daar hou ik niet zo van..daarom mijn vraag of er iemand weet of ik aan die stickers kan komen en/of duidelijke afbeeldingen(pdf..)

Plaats reactie