vaste voorvork
Moderator:Beheerders
ik zoek een vaste voorvork voor in mijn Santos SCC-02
Eisen(ongeveer):
1. in goede staat
2. met velgrem nokken
3. afstand as-balhoofd minimaal 430mm
4. liefst zwart
5. inbouwlengte(moet ik nog ff opmeten, maar volgens mij iets van 220mm)
6. goedkoop
Met spanning wacht ik op jullie reakties
dusssss©
Eisen(ongeveer):
1. in goede staat
2. met velgrem nokken
3. afstand as-balhoofd minimaal 430mm
4. liefst zwart
5. inbouwlengte(moet ik nog ff opmeten, maar volgens mij iets van 220mm)
6. goedkoop
Met spanning wacht ik op jullie reakties
dusssss©
Re:vaste voorvork
430 is een lastige maat....
Wat is dan wel een gangbare maat, er zit nu een quake cp-85 in en ik wil eigenlijk een beetje dezelfde zithouding houden tov de aarde dan.DeKerfs schreef: 430 is een lastige maat....
en deze dan, of zal de maat hier niet zo nauw gemeten zijn, het is ten slotte B2B

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=4193
dusssss©
-
marzocchi z3 qr20+ 105mm in zwart, bouwjaar 2001, bij gelevert 20mm steekas, 20mm kona kk front hub , dit allemaal in zeer goed staat, en voor een zeer goeie prijs! 150 €
:-*
Interesse, mail me: leculdechico@hotmail.com

-
de stuurbius is ongeveer in de 30cm! entrouwens 40cm is omgelijk bijna, rijd jij met een dragster? ofwa? ;D
leculdechico schreef:
marzocchi z3 qr20+ 105mm in zwart, bouwjaar 2001, bij gelevert 20mm steekas, 20mm kona kk front hub , dit allemaal in zeer goed staat, en voor een zeer goeie prijs! 150 €![]()
:-*
hey chico,
ik wist dat je Nederlands slecht was, maar dat het zo erg met je is........ ;D ;D

Ik ben op zoek naar een vast vork(zonder vering!!!!)
En de 430mm is the distance from axle to headsettube.
Something like this:

thnx anyway
dusssss©
TIs dat je zover weg woont, anders zou je van me een 420mm Spinner/Tange kunnen lenen om uit te proberen. Bevalt hij, dan heb ik er nog een paar van te koop...
Zo"n dikke jaap als hier boven is zo hard als beton.. moet je van houden.. Daarbij eigenlijk alleen maar netjes geschikt voor integrated headsets...
420 is zo"n beetje de hoogst haalbare maat voor een starre jaap. Heb er zo een bijv. in mn DK hangen.. jah tis een tikkie nerveus, aber man gewöhnt sich daran...
Zo"n dikke jaap als hier boven is zo hard als beton.. moet je van houden.. Daarbij eigenlijk alleen maar netjes geschikt voor integrated headsets...
420 is zo"n beetje de hoogst haalbare maat voor een starre jaap. Heb er zo een bijv. in mn DK hangen.. jah tis een tikkie nerveus, aber man gewöhnt sich daran...
ik heb een integrated headset in die Santos zitten, en jah het is een behoorlijk dik stuk metaal, niet echt een charmant ding ofzow.DeKerfs schreef: TIs dat je zover weg woont, anders zou je van me een 420mm Spinner/Tange kunnen lenen om uit te proberen. Bevalt hij, dan heb ik er nog een paar van te koop...
Kun jij een plaatje/link van die Spinner/Tange mailen en eventueel de prijs erbij, misschien kunnen we as zondag dan al zaken doen in Rhenen.
Ik hoor t wel
dusssss©
DeKerfs zou je mij ook een plaatje van die voor vork kunnen mailen ik ben ook op zoek naar een hoge vaste vork
Hey Boss waarom niet die santos vork bij b2b voor 30 euro die is een stuk dunner wel cr-mo dus zal iets zwaarder zijn maar rijdt wel weer comfortabeler, inbouw hoogte daarvan is 412 maar volgens mij moet zo´n ding het goed doen ze zijn immers voor een santos gemaakt
Hey Boss waarom niet die santos vork bij b2b voor 30 euro die is een stuk dunner wel cr-mo dus zal iets zwaarder zijn maar rijdt wel weer comfortabeler, inbouw hoogte daarvan is 412 maar volgens mij moet zo´n ding het goed doen ze zijn immers voor een santos gemaakt
mtbfreak schreef:
DeKerfs zou je mij ook een plaatje van die voor vork kunnen mailen ik ben ook op zoek naar een hoge vaste vork
Ik rij nu met 450mm (quake CP-85) en ben bang dat 412mm wel een erg groot verschil is qua houding tov de aarde.
Ik zie net dat die witte/dikke vork(die ik eerder postte) niet meer bij B2B op de site staat.
Ow jah, dat klopt natuurlijk want hij staat nu hier op de site....... ;D ;D

dusssss©
als je die zilveren bedoeld???
Die vind ik dus spuuglelijk :P :P
En die Pace vind ik een beetje overdreven

dusssss©
Mail of bel even naar Santos. Zij verkopen precies de maat die je zoekt.
Ik heb twee maanden geleden een vaste vork van ze gekocht. Prima vorkje, 43 cm., lange 11/8 stuurbuis.
Kosten: 40 euro, in de kleur die je wilt.
Ik heb twee maanden geleden een vaste vork van ze gekocht. Prima vorkje, 43 cm., lange 11/8 stuurbuis.
Kosten: 40 euro, in de kleur die je wilt.
mtbfreak schreef:
Joe hef meel.