planet-x frame??
Moderator:Beheerders
heeft er iemand meschien een planet-x frame tekoop waar hij vanaf wil of weet hem ergens goedkoop tekoop staan laat het me horen
Re:planet-x frame??
crazy t had nog een bommer vgls. mij ...staat bij te koop 10 september
Ik heb een Rad, die ik enkel compleet verkoop, voor 1600 euro... Lijstje met onderdelen en nieuwprijs:
frame PX Rad 750
Shifter Deore 35
Derailleur Deore 26
Cassette XT 45
Ketting 15
Tandwiel 38 PX 50
Crancks On One 205
ChainguideDMR 80
Remmen Clara 250
vork DJ2 306
zadelpen PX 40
zadel Selle Italia 35
stuur PX 60
stuurpen On One 40
headset Cane Creek50
wielen XT/Rhynolite250
banden Conti 60
Totaal: 2297
Is ongeveer een jaar oud, heb er misschien 5 keer mee gereden... Had hem gekocht om wat gek mee te doen, maar aangezien ik geen tijd had door full time job en avondschool, is het er niet van gekomen... Ben er enkele keren mee op pad geweest, vooral freeride, wel wat jumpen en zo, maar niets extreems...
Aangezien hij toch maar in de weg staat, en er misschien plaats moet gemaakt worden voor 2 cyclocross sletjes, verkoop ik hem nu...
Ik verkoop hem NIET in losse onderdelen, over de prijs kan gepraat worden, maar niet overdrijven want hij is zo goed als nieuw... En ik ga hem niet verzenden naar het andere eind van de wereld... Wie hem wil, moet hem maar komen halen...
frame PX Rad 750
Shifter Deore 35
Derailleur Deore 26
Cassette XT 45
Ketting 15
Tandwiel 38 PX 50
Crancks On One 205
ChainguideDMR 80
Remmen Clara 250
vork DJ2 306
zadelpen PX 40
zadel Selle Italia 35
stuur PX 60
stuurpen On One 40
headset Cane Creek50
wielen XT/Rhynolite250
banden Conti 60
Totaal: 2297
Is ongeveer een jaar oud, heb er misschien 5 keer mee gereden... Had hem gekocht om wat gek mee te doen, maar aangezien ik geen tijd had door full time job en avondschool, is het er niet van gekomen... Ben er enkele keren mee op pad geweest, vooral freeride, wel wat jumpen en zo, maar niets extreems...
Aangezien hij toch maar in de weg staat, en er misschien plaats moet gemaakt worden voor 2 cyclocross sletjes, verkoop ik hem nu...
Ik verkoop hem NIET in losse onderdelen, over de prijs kan gepraat worden, maar niet overdrijven want hij is zo goed als nieuw... En ik ga hem niet verzenden naar het andere eind van de wereld... Wie hem wil, moet hem maar komen halen...
heb je meschien een foto van je bike ??
ik kan me er niet veel bij voor stellen hoe hij er uit ziet namelijk
the general schreef:
heb je meschien een foto van je bike ??
http://www.pinkbike.com/photo/pbpic39078.jpg
Kan zijn dat je moet refreshen om de foto te kunnen zien... Is wel slechte kwaliteit...
Als je interesse hebt, kan ik wel wat nieuwe fotos nemen en doormailen... Maar veel is er niet aan veranderd... Krassen of zo zijn er niet op... deuken al helemaal niet... Enkel een dun laagje stof...
sorry ik denk toch niet dat het iets voor mij is. want ik zocht toch alleen maar eigenlijk een frame . Ik heb bijn alle onderdelen al liggen ik mis alleen nog een frame