cranksetje en gt padje
Moderator:Beheerders
ik zoek een mooi stevig zwart cranksetje met of zonder bladen(maakt niet zoveel uit)liefst 4 arm
en een achterpadje voor een gt zaskar
en een achterpadje voor een gt zaskar
-
Re:cranksetje en gt padje
alles goed met de zaskar? ???

ja zeker het is echt een super fietsie geworden alleen de a derr. wil het niet echt doen maar dat komt helemaal goed
ik zal binnenkort ff een foto proberen te plaatsen
ik zal binnenkort ff een foto proberen te plaatsen
Anders FF laten richten bij een MTB-zaak!
uh ik werk bij een fietszaak....
maar ik heb dus het orginele padje nodig(en een rechte derr maar daar heb ik nog ff geen geld voor)
maar ik heb dus het orginele padje nodig(en een rechte derr maar daar heb ik nog ff geen geld voor)
heeft er niemand een crankje over liggen?alles is welkom als het maar af schroefbare bladen zijn en liefst zwart (maar anders kan ik het ook zelf wel spuiten
)

ik ben nog steeds op zoek
-
ik heb hier een lx crankstel liggen, met TA spider, daar passen bbb, en natuurlijk Ta (de beste, echt waar!) bladen op. Tis wel zilverkleurig (en dus niet zwart) maar dan wel weer 4gaats.
ik hoor het wel, eGoN
ik hoor het wel, eGoN
Ik heb nog een crankje liggen van Deore met bladen 44 en 20 helaas geen middenblad... dit is de rechterkant... de linkerkant die is uitgelubberd...door ua gebruik, en jumpen.
Die linker is in goede staat.. 25 euro met bladen voor jou... viersteek. ZWART.Vierkant as.
Die linker is in goede staat.. 25 euro met bladen voor jou... viersteek. ZWART.Vierkant as.