starre vork gezocht
Moderator:Beheerders
kan er mij iemand een vering verkopen voor 25€ want mijnen zocchi is weer naar de boten
gewoon nen judie of zo maar zo geenen jet of zo of nen ouden zocchi
gewoon nen judie of zo maar zo geenen jet of zo of nen ouden zocchi
Re:vering...
Ik heb nog een zeer Brute en Gave RST Team 461... ::)
Want ik neem aan dat het over de vork gaat
Want ik neem aan dat het over de vork gaat

Ruud schreef:
Ik heb nog een zeer Brute en Gave RST Team 461... ::)
Want ik neem aan dat het over de vork gaat![]()
een vering ééé
ma is da zo een dunne brol vering of ist zo een die ongeveer gelijk sta mee nen judie??
Ruilen voor "t lam gods?
Nee man, die RST is echt elastomeer OEM troep, niets voor jou, of je moet echt wanhopig zijn.
HEEL wanhopig.

Nee man, die RST is echt elastomeer OEM troep, niets voor jou, of je moet echt wanhopig zijn.
HEEL wanhopig.
oei, ok ma tlam gods ligt ergens in een dak(tis nog waar ook)en ik weet da en niemand anders....geenen zeverRuud schreef:
Ruilen voor "t lam gods?![]()
HEEL wanhopig.
en tlam gods is gestolen door mijn peet zijnen nonkel of zo iets toch familie van mij...en weer geenen zever
Als ik je blij kan maken met een Manitou Six moet je het zeggen. Neem ik hem mee naar het BikeFestival.
-
!k denk dat je voor 25eur niet veel vering zal kunnen kopen :-* i!
starre vork gezocht
neej mannen ik ga een starre vork kopen,heeft er niemand een sidekick vork te koop of zo???of weet iemand of ik daar barspin me ekan doen?? of ik beter ben met een trailblade??
Re:starre vork gezocht
koopt bij één of andere velowinkel een vaste vork
bij mijn velowinkel hebde cromo vorken (gij gaat da ni breken, ast voor street en dirt is) voor 20euro voor een headset maar zonder schijfnokken, da maakt ze zo goeikoop, vaste vorken met schijfnokken kosten wel 50euro of meer omda ze van binnen verstevigd zijn tegen van vanachter komende torsie van een schijfrem. aangezien gij toch alleen me nen achterrem rijd zouk voor zo eentje van 20 gaan. in elke velowinkel hebben ze da. en ge gaat het zekers ni breke ze
bij mijn velowinkel hebde cromo vorken (gij gaat da ni breken, ast voor street en dirt is) voor 20euro voor een headset maar zonder schijfnokken, da maakt ze zo goeikoop, vaste vorken met schijfnokken kosten wel 50euro of meer omda ze van binnen verstevigd zijn tegen van vanachter komende torsie van een schijfrem. aangezien gij toch alleen me nen achterrem rijd zouk voor zo eentje van 20 gaan. in elke velowinkel hebben ze da. en ge gaat het zekers ni breke ze
ik wil zo een wel kopen als ze een beeken suspension corected zijn
m akben zeker dak een vorlk van 20€ ga plooien da kan nie anders
t-bo schreef:
bwa ik had eerst zo een vork op mijn XC, eentje van 22€ op ne GT ricochet van "99 ma da houdt supergoe, tis gewoon da duurdere vorken lichter zijn gemaakt en voorzien van schijfnokken, ma een cromo vork van 20-25 € zonder schijfnokken zulde ni plooien
ja ,ok hebde gij daar een fotoken van??want kzou meshcien toch mee ene vering blijven rijden pijsk kwee no nie zekerGT dude schreef:
[t-bo schreef:
bwa ik had eerst zo een vork op mijn XC, eentje van 22€ op ne GT ricochet van "99 ma da houdt supergoe, tis gewoon da duurdere vorken lichter zijn gemaakt en voorzien van schijfnokken, ma een cromo vork van 20-25 € zonder schijfnokken zulde ni plooien
Ik heb nog een blauwe Speci Cromo starre vork staan ...
t-bo schreef:
[ja ,ok hebde gij daar een fotoken van??want kzou meshcien toch mee ene vering blijven rijden pijsk kwee no nie zekerGT dude schreef:
[t-bo schreef:
bwa kijk ast enkel voor street is, pakt dan zo een vork gelijk de mijn, ne manitou six, voor street is da cava, want ja gij rijd smoother dan ik en weegt 40 kilo minder en bij mij houdt die vork super, en qua drops doe ik ook wel 1.5 meter op vlak ze vantijd en hoger en ze heeft ook al moeten verkeerd gelande drops casen, ze houdt mij dus houdt ze u van veel hoger, nieuw kosten ze ergens ma 130 euro, kwaliteit is te vergelijken me ne judy TT wa ook een optie is, ma die breken t schijnt wel rapper, ge moet zien eh.
ah ja en ik heb in de mijn sterkere veren laten steken, mijn velomaker heeft da toch gratis gedaan dus ja.
ja,ma laat maar kzal wel iets vinden
Heb nog wel een Planet X starre vork in de vriezer liggen.
waarom in de vriezer??,da ze nie zou afsterven??surfstad schreef:
Heb nog wel een Planet X starre vork in de vriezer liggen.
hoeveel??money
heb je der een foto van, ik ben kandidaat!
ijj omo ik was eerst :-*Koby schreef: heb je der een foto van, ik ben kandidaat!