8" eye to eye demper
Moderator:Beheerders
Ik ben opzoek naar een 8 inch eye-to-eye demper, het liefst een
Fox RC (200mm)
Fox R (200mm)
( lbs/in coil een 800x nogwat, mag ook lichter)
Voorheen eens met een Fox R mogen rijden en dat was een fijne ervaring. Heb je iets anders, geef maar een brul. Het gaat om een ( ::)goede ::)) 2e handse want ik zit nog met een budget.
Thankx
Fox RC (200mm)
Fox R (200mm)
( lbs/in coil een 800x nogwat, mag ook lichter)
Voorheen eens met een Fox R mogen rijden en dat was een fijne ervaring. Heb je iets anders, geef maar een brul. Het gaat om een ( ::)goede ::)) 2e handse want ik zit nog met een budget.
Thankx
Re:8" eye to eye demper
ik heb hier nog een rc met tpc demping liggen, 220mm inbouwlengte en 2 spiralen
ik denk niet dat ie past, die 8" is toch net wel de maximale lengte die erin gaat. Tenzij, maakt het voor de werking uit waar piggieback zit of moet die altijd zo min mogelijk bewegen?
Want bij die R die er in zat zat de coil nog net niet tegen het frame aan, maar ongedraaid zou er misschien wel een langere inpassen. Zou dat uitmaken, normaal of onderste boven geplaatste demper?
Want bij die R die er in zat zat de coil nog net niet tegen het frame aan, maar ongedraaid zou er misschien wel een langere inpassen. Zou dat uitmaken, normaal of onderste boven geplaatste demper?
ik weet niet over welk frame je beschikt en hoe de demper gemonteerd is
-
- Forumbeheerder
maakt ni uit waar de piggy zit bij die modellen
ben je geïnterseerd?
Ik ben wel geinterreseerd, even een keer langskomen om te passen en dan een leuke deal sluiten. Dus ik moet even zien wanneer we weer die kant op komen en dit dan even kunnen uitvogelen.
ow hi,
sorry ik denk dat het niet meer nodig is want mijn frame is geknickt ::) in de zitbuis aan de achterkant op een hele rare
plek en wordt nu behandelt bij de importeur.
Toch bedankt voor je reactie
greetz, armin
sorry ik denk dat het niet meer nodig is want mijn frame is geknickt ::) in de zitbuis aan de achterkant op een hele rare

Toch bedankt voor je reactie
greetz, armin
-
enige pics voor bewondering???
Ik heb nog een fox demper 200mm kijk maar bij te koop !!
Het is een fox float R.
Het is een fox float R.