Dual/BSX FS frame
Moderator:Beheerders
-
Zoek nog een leuk FS dual/BSX frampje, Intense Tazer FS, oid, heeft iemand nog iets liggen voor een leuke prijs?
-
Re:Dual/BSX FS frame
Heeft helemaal niemand iets liggen??
....Tromm heeft nog zo"n heel beefy gebouwd Duits frame hangen voor 300 euro............van hetzelfde merk als waar Michel op rijdt......Bikeman ofzo....
eh nee, nieuwe fiets nodig alweer, of heb je je intense doormidden gebroken.
-
Nee, Intense maakt het prima, wil er gewoon weer iets bij!
Als het te vol wordt op je kleine zolderkamertje mag je M1 wel bij mij staan hoor!
Anders koop je je Foes terug van Beast?
Anders koop je je Foes terug van Beast?
-
Nee, ik heb nog wel plaats, maar toch bedankt voor het aanbod Wytze! Hoe is het trouwens met je Trek, bevalt ie nog steeds goed?
Hoe wist je trouwens dat ik overweeg mijn FOES terug te kopen?
Hoe wist je trouwens dat ik overweeg mijn FOES terug te kopen?
hallohallo,
ik zit te overwegen misschien mijn framepje met vele onderdelen te gaan verkopen... (de rotwild rds) dit omdat ik toch eigelijk weer graag iets meer wil kunnen streeten en constant bang ben het schone fietsje te beschadigen..
hij verkeerd nog in dezelfde staat als toen ik hem kocht (allmost as good as new en zonder stukken eruit gezaagd
)
ik zou zeggen, als je interesse hebt; doe een bod..
ik zit te overwegen misschien mijn framepje met vele onderdelen te gaan verkopen... (de rotwild rds) dit omdat ik toch eigelijk weer graag iets meer wil kunnen streeten en constant bang ben het schone fietsje te beschadigen..
hij verkeerd nog in dezelfde staat als toen ik hem kocht (allmost as good as new en zonder stukken eruit gezaagd

ik zou zeggen, als je interesse hebt; doe een bod..
-
Gewoon compleet, of echt alleen het frame met de onderdelen?Mail me anders ff, wat wil je zelf gaan rijden? Ik hoor het wel, laat snel wat weten, heb nog andere dingen lopen.
Wat is er mis met die B1 dual fiets dan?
-
Helemaal niets, maar wilde iets lichters. Heb inmiddels besloten om een singlespeed streetbike te kopen, want een goed aanbod voor een frame heb ik nog niet gehad.