Gezocht, Downhill vork

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

SoloNijN
Re:Gezocht, Downhill vork

Bericht door SoloNijN » do mei 29, 2003 6:10 am

ik denk dat als je wat meet FR/UA wilt je beter een DJIII kunt kopen

GTLTS

Bericht door GTLTS » do mei 29, 2003 9:55 am

.......okay...roodkapje..sorry fijne jongen :"(...schoot een beetje uit mijn
slof (of hoe dat ook in "t vlaams mag heten).............maar ik wordt af een toe een beetje gek van die opmerkingen die mensen maken omdat ze iets ooit hebben gehoord en dus denken dat het dan zo is...

on topic verder..

woessie......dat frame kan die vork wel hebben...en de BB hoogte is gelijk niet voor de poes....alleen het stuurgedrag moet je aan wennen.......
dit kan je eventueel wel oplossen (dat wint verder niet de schoonheidsprijs) door voor een 24" en achter een 26" te rijden....later kan je dan gewoon een ander frame kopen, maar de vork heb je dan al.....

bettes

Bericht door bettes » do mei 29, 2003 12:34 pm

Het gaat niet zozeer over hoeveel veerweg je hebt maar erom dat je "goede" veerweg hebt, dus een vork met 125mm veerweg en een goede demping gaat wonderen doen. Dit is ook lekker voor de gewichtsverdeling, een dc DH vork gaat al lekker wegen en springt ie niet lekker met een sc ga je daar veel minder last van hebben

[
Cubeman schreef:
Ach laat dat "afzuigkapje" maar, het is maar een DOMME BELG!!!!!
Waarschijnlijk kennen ze het woord afzuigkap daar geen eens, maar hebben ze een woord als: "kookluchtzuigkuiser" of zo iets dergelijks ;D ;D ;D

[offtopic]
[flame]
Zo domme belgen he... Ik stel voor dat je ff die woorden kracht bijzet door ons even je enorm uitgebreide mentale capaciteit te laten zien in de "triviant" topic. Denk erom dat die geruled wordt door twee domme belgen, plons en ik, en de nederlanders staan erbij en kijken ernaar.
dus: Bring it on nancyboy :-*
[/flame]
[/offtopic]

greetz
bettes

Gast

Bericht door Gast » do mei 29, 2003 7:41 pm

GTLTS schreef:
.......okay...roodkapje..sorry fijne jongen :"(...schoot een beetje uit mijn
slof (of hoe dat ook in "t vlaams mag heten)

Uit je krammen schieten ;D

GTLTS

Bericht door GTLTS » do mei 29, 2003 7:45 pm

......zo leer je nog eens wat...... :)

Bombproof Koffiemolen

Bericht door Bombproof Koffiemolen » vr mei 30, 2003 8:58 am

BP erik zit voor zaken in Duitsland zal zondag pas weer online zijn. Tot die tijd geduld.

suri

Bericht door suri » vr mei 30, 2003 9:20 am

Hoi Woessie,

Ik kan aanbieden een Pace monster vork met 160 mm veerweg. Kan teruggebracht worden naar 140 mm. Is uit 2000 en is nog in goede staat. Richtprijs Eur 275,-.
Dit is zeker een leuke vork om mee te beginnen.

Of een big ego uit 2001 met 180 mm veerweg. Een jaar mee gereden en is in een hele goede staat. Hij is laatst nog geserviced bij Rond. Richtprijs ergens rond de Eur 600,-.

Beide vorken hebben steek-as 20 mm.

k@tze

Bericht door k@tze » vr mei 30, 2003 10:16 am

Voor de geinteresseerden, mail de surinamer eens, het zijn echt goede vorken en de Pace is een beauty...

8)

woessie

Bericht door woessie » vr mei 30, 2003 3:34 pm

Ik zal er inderdaad eens goed over nadenken, iedereen bedankt voor de reply"s, ben ook weer wat te weten gekomen moet ik zeggen.

Wellicht is het helemaal niet nodig om een DH-vork aan te schaffen nu, ik heb toch maar een hoger bod gedaan op de Klein Mantra die de sectie "aangeboden" staat hier op het forum.

Als die koop niet doorgaat, mail ik je surinamer. Ik heb de vork opgezocht op internet, en het krijgt inderdaad best wel goede reviews.

Plaats reactie