2 Fizik" nisene"s te koop
Moderator:Beheerders
-
jo ik heb hier nog 2 perfect in orde zadelkes liggen waar ik graag een 20-tal euro voor zou krijgen
beide crome rails
het een is compleet zwart
andere: combinatie van zwart en blauw
Laat maar horen, eGoN
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=106384
daarop kan je het zwart een beetje zien
beide crome rails
het een is compleet zwart
andere: combinatie van zwart en blauw
Laat maar horen, eGoN
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=106384
daarop kan je het zwart een beetje zien
-
Re:2 Fizik" nisene"s te koop
niemand een nieuw zadeltje hebben??
Ja hoor, ik wel die zwarte. Maar met mijn spelregels...
Jij stuurt op (NL) en als ik "m in goede orde heb betaal ik je direct. Als je er niet mee accoord gaat hoef je ook niet te reageren.
Erikje
Jij stuurt op (NL) en als ik "m in goede orde heb betaal ik je direct. Als je er niet mee accoord gaat hoef je ook niet te reageren.
Erikje
same here!
naaperd
-
mannen, zo werkt het niet he >:( what the fuck komde gelle nu af me die regels? Ik kan van beide zadels duidelijke foto"s maken en dan kan je ook duidelijk zien in welke staat ze zijn. Maar geef mij 1 reden waarom we het op die manier zouden doen?
Take care, eGoN
Take care, eGoN
Succes met je verkoop....
Oh ja, je wou 1 reden.... ik vertrouw hier maar 5 mensen... en jij zit daar niet bij, sorry, nothing personal. maar jij moet er vanaf, ik niet. Koop ik voor 30 Euro toch lekker een Flite......
Erikje
Oh ja, je wou 1 reden.... ik vertrouw hier maar 5 mensen... en jij zit daar niet bij, sorry, nothing personal. maar jij moet er vanaf, ik niet. Koop ik voor 30 Euro toch lekker een Flite......
Erikje
-
Erikje jij maakt vrienden op DP >:(
Is dat de bedoeling dan? Mensen die mij kennen weten beter, gelukkig. Ik loop hier op DP iets te lang mee daarvoor....
Luister knul, ik snap niet dat jij je er mee bemoeit maar ik zal het je toch maar uitleggen (en de rest van mijn vrienden van DP). In het verleden ben ik pas 6 keer genaait door mijn "vrienden" van DP. Van kapotte zaken tot niet betalen en niet leveren. Ik ken Egon niet, ik zal hem zeer waarschijnlijk ook nooit leren kennen. Maar dat maakt ook niet uit. Ik heb geen zin om geld te betalen voor iets wat niet goed is of misschien zelfs niet afgeleverd wordt. Dat kan een risico zijn als je vantevoren betaald maar dat doe ik dus niet bij mensen die ik niet ken. Laat degene die verkoopt dat risico maar dragen (hoewel je geen risico kent als je met mij zaken doet...).
Dus: met met mij kan je prima zaken doen (véél voorbeelden van hier op DP) alleen met spelregels als ik het niet kan afhalen en met eigen ogen zien.
In mijn werk werkt het ook zo, zie je het voor je dat mijn klanten vantevoren moeten betalen? Ik zou geen klant overhouden... Wehkamp werkt net zo.
BTW, met jou wil ik sowieso geen vriendjes worden omdat je boos naar mij kijkt zonder mij te kennen.
Maar end of all, ik dacht dat ik het niet zo moeilijk had gemaakt.... verzend het naar mij en ik betaal na ontvangst... En als je dat niet wil even goede "vrienden" dan koop ik wat anders.
Erikje
Luister knul, ik snap niet dat jij je er mee bemoeit maar ik zal het je toch maar uitleggen (en de rest van mijn vrienden van DP). In het verleden ben ik pas 6 keer genaait door mijn "vrienden" van DP. Van kapotte zaken tot niet betalen en niet leveren. Ik ken Egon niet, ik zal hem zeer waarschijnlijk ook nooit leren kennen. Maar dat maakt ook niet uit. Ik heb geen zin om geld te betalen voor iets wat niet goed is of misschien zelfs niet afgeleverd wordt. Dat kan een risico zijn als je vantevoren betaald maar dat doe ik dus niet bij mensen die ik niet ken. Laat degene die verkoopt dat risico maar dragen (hoewel je geen risico kent als je met mij zaken doet...).
Dus: met met mij kan je prima zaken doen (véél voorbeelden van hier op DP) alleen met spelregels als ik het niet kan afhalen en met eigen ogen zien.
In mijn werk werkt het ook zo, zie je het voor je dat mijn klanten vantevoren moeten betalen? Ik zou geen klant overhouden... Wehkamp werkt net zo.
BTW, met jou wil ik sowieso geen vriendjes worden omdat je boos naar mij kijkt zonder mij te kennen.
Maar end of all, ik dacht dat ik het niet zo moeilijk had gemaakt.... verzend het naar mij en ik betaal na ontvangst... En als je dat niet wil even goede "vrienden" dan koop ik wat anders.
Erikje
Damn erikje je heb gelijk!!!!
Ik ben ook een keer genaaid met van die half gare zooi......
GreetZ Rob
Ik ben ook een keer genaaid met van die half gare zooi......
GreetZ Rob
- Hydraulic_Pimp
Niet dat ik jullie beschuldig, maar euh hoe weet ie dan of jullie hem niet zullen naaien.
Eerst iets opsturen en dan nooit geen geld zien.
Ik ken mensen die ook al zo genaaid geweest zijn...
Ps: Fizik zit lekkerder dan flite
:P
Eerst iets opsturen en dan nooit geen geld zien.
Ik ken mensen die ook al zo genaaid geweest zijn...
Ps: Fizik zit lekkerder dan flite

Dat weet hij idd niet zeker, maar dat is zijn probleem (wat geen probleem is...) want hij wil wat verkopen.... en ik hoef niet te kopen.
Wat betreft die Flite.... dat ligt een beetje aan je bouw zeg maar... ik ben wat groter geschapen :P
Erikje
Wat betreft die Flite.... dat ligt een beetje aan je bouw zeg maar... ik ben wat groter geschapen :P
Erikje
-
ok je hebt een punt. ik ben de verkopen en zit dus wel in een iets zwakkere positie maar ik snap niet dat jullie er niet mee akkoord gaan dat ik er gewoon lekkere detaillfototjes van maak en dan zie toch ook goed of het zadel in orde is. Mocht je dat niet zien zitten, geef me je adres en ik stuur het op (omdat ik weet dat je wel ok bent van) Maar dan moet je, als je zelf ooit iets verkoopt, met de zelfde regels werken.
take care, eGoN
ps: in welk van de twee ben je geïnteresseerd? Het ene is volledig zwart, het andere zwarte bovenkant en blauwe zijranden
Hoe zit het voor jou Exar?
take care, eGoN
ps: in welk van de twee ben je geïnteresseerd? Het ene is volledig zwart, het andere zwarte bovenkant en blauwe zijranden
Hoe zit het voor jou Exar?
Ik lever zelf altijd persoonlijk af, service van de zaak zullen we maar zeggen.... maar dat verlang ik niet van jou. Ik ben niet bang voor de kwaliteit, die zal wel OK zijn. Ik neem aan geen scheuren in het zadeldek...
Ik ga voor die zwarte, ik mail je wel ff.
Erikje
Ik ga voor die zwarte, ik mail je wel ff.
Erikje
Ik zou ook voor de zwart/zwarte gaan, Erikje was wel eerder, misschien als hij 100% satisfied is na de deal dat ik wel met een zwart/blauwe kan leven
- Arnetteman
Jongens, waar gaat het hier nou eigenlijk.
Onze vrolijke vriend Egon wil gewoon zijn zadel verkopen in de correcte rubriek.
Las jullie willen klagen dan is daar toch een andere rubriek voor.
En als je genaaid bent, dan zoek je diegene die je genaaid heeft toch op?
Misschien is het wel een mooie vrouw, weet je tenminste zeker dat je lekker genaaid bent.
rot toch op met die bullshit.
Ga iemand anders lastig vallen met dit geouwehoer.
Onze vrolijke vriend Egon wil gewoon zijn zadel verkopen in de correcte rubriek.
Las jullie willen klagen dan is daar toch een andere rubriek voor.
En als je genaaid bent, dan zoek je diegene die je genaaid heeft toch op?
Misschien is het wel een mooie vrouw, weet je tenminste zeker dat je lekker genaaid bent.
rot toch op met die bullshit.
Ga iemand anders lastig vallen met dit geouwehoer.
"Vriend",
Ik klaagde niet, ik had alleen wat speciale wensen als klant (en klant is koning nog steeds). Daar werd op gereageerd door mensen die in feite zich overal mee bemoeien, mensen zoals jij dus ja!, dus ik leg ff uit waarom op bepaalde voorwaarden ik wel wil kopen.
Nu kom jij, rijkelijk laat, nog een keertje met een opmerking, lees die posts toch door man, vrolijke Egon begrijpt het en ondertussen heb ik al gemaild met hem. Deal is vwmb rond.
En als je het toch hebt over bull-shit en ge-ouwehoer... lees deze topic eens door...
Succes met je leven verder
Erikje
Ik klaagde niet, ik had alleen wat speciale wensen als klant (en klant is koning nog steeds). Daar werd op gereageerd door mensen die in feite zich overal mee bemoeien, mensen zoals jij dus ja!, dus ik leg ff uit waarom op bepaalde voorwaarden ik wel wil kopen.
Nu kom jij, rijkelijk laat, nog een keertje met een opmerking, lees die posts toch door man, vrolijke Egon begrijpt het en ondertussen heb ik al gemaild met hem. Deal is vwmb rond.
En als je het toch hebt over bull-shit en ge-ouwehoer... lees deze topic eens door...
Erikje
-
tsjel meel vrolijk Erikje

- Arnetteman
Erikje schreef:
"Vriend",
Zeg Erikje,
Die topic gaat over een en hetzelfde onderwerp.
Dat gaat namelijk over mijn singlespeedbike met stickers erop die ik via dat topic show.
Er is verder niemand in dat forum aanwezig die van het onderwerp afwijkt.
En dat doe jij juist wel op dit forum.
En dat vindt ik een beetje jammer.
Ik weet het , ik doe het nu zelf ook maar ik doe dat alleen maar omdat ik gewoon even laat weten hoe ik over jouw meningen denk en dat dat op die manier nogal agressief overkomt.
Just be cool
Erikje
Arnettehead schreef:
.................
Er is verder niemand in dat forum aanwezig die van het onderwerp afwijkt.
Uhmmm..... Guano Apes.......misschien off-topic? American Eagle....misschien off-topic?
[
Arnettehead schreef:
En dat doe jij juist wel op dit forum.
En dat vindt ik een beetje jammer.
Ik weet het , ik doe het nu zelf ook maar ik doe dat alleen maar omdat ik gewoon even laat weten hoe ik over jouw meningen denk en dat dat op die manier nogal agressief overkomt.
Ik ga off-topic omdat er mensen zijn zoals jij die niets te maken hebben met de verkoop maar wel graag willen laten weten hoe zij erover denken. Daar mag ik op reageren toch? En agressief overkomen, tsja, ik ga jou niet vertellen hoe iets bij jou moet overkomen... da"s meer je eigen probleem.
[
Arnettehead schreef:
Just be cool
Met dit weer?
Ik ga nu ff me mail checken en tot zaken komen met vriendelijke vrolijke vriend Egon.
Erikje
punt!
zane
zane
- Arnetteman
Whatever ::)
-
toch bedankt Arnettehead maar ik weet dat Erikje een vrolijke en eerlijke jongen is, dus kan er niet zoveel mislopen
Take care
Take care
-
ik knede egon ook helemaal niet toen ik opeens voor zijn deur stond en dan de 2 zaligste dagen van de ganse maand heb mee doorgemaakt, nu is hij mijn vriend

-
clean harry schreef:
ik knede egon ook helemaal niet toen ik opeens voor zijn deur stond en dan de 2 zaligste dagen van de ganse maand heb mee doorgemaakt, nu is hij mijn vriend![]()
kmoet der bijna van wenen :"( :"(. Prachtig, zoude we da ni verfilme?? Zo"n schoon verhaatlje, ungelüblch ;D ;D
En Sib, gij zjit ook mijne vriend, zelle