Leuks..
Moderator:Beheerders
te koop dus:
- set Crossmax, zwart, vorige type, voor velgrem, goede staat.
- set Crossmax SL, nieuw, nooit gebruikt, voor velgrem.
- Manitou Skareb Super, nieuw, nooit mee gereden, 217 mm balhoofdbuis, zwart.
Doe alleen bij serieuze interesse een serieus bod.
Jos
- set Crossmax SL, nieuw, nooit gebruikt, voor velgrem.
- Manitou Skareb Super, nieuw, nooit mee gereden, 217 mm balhoofdbuis, zwart.
Doe alleen bij serieuze interesse een serieus bod.
Jos
-
Re:Leuks..
Wat zijn de prijzen? Ben met name geinterreseerd in de prijzen van de crossmaxen
Ik vroeg om een goed bod maar ik wil je wel tegemoetkomen in de info..
de Crossmax SL wielen 650.00 euro
op de zwarte crossmaxen moet je maar gewoon gaan bieden, misschien doe je wel een bod waar ik mee kan leven, hetzelfde geldt overigens ook voor de Skareb...
de Crossmax SL wielen 650.00 euro
op de zwarte crossmaxen moet je maar gewoon gaan bieden, misschien doe je wel een bod waar ik mee kan leven, hetzelfde geldt overigens ook voor de Skareb...
-
650 euro??? op B2B zijn ze nieuw 555 euro dus dan weet ik het wel!
Fisher_HKEK schreef:
650 euro??? op B2B zijn ze nieuw 555 euro dus dan weet ik het wel!
Dat is de XL, niet de SL (maar ik weet ook niet wat het prijsverschil daarin normaal is..)
-
Crossmax SL velgrem versie bij Akkermans, 649 euro.
V.
V.
ik wil er 500 € voor geven voor je crosmax sl wielen en kom ze zelf afhalen
Torso, Check je mail voor de Skareb
500 voor de SL wielen inclusief alles en nagenieuw is echt te weinig, voor 600 ex verzendkosten hebben we een deal.
hoe staat het met de interesse?
lol gij zijt de grappigste zekers
600 eur en dan nog is nen euro of 40 voor te verzenden kan ik ze evengoed nieuw kopen
met garantie. bij ackermans holland
of voor 700 euro bij ons in belgie
sorry dat ik zo raar reageer maar je vraagprijs is belachelijk hoog ik hoop dat je ze voor die prijs aan iemand verkocht krijgt.
succes alvast
600 eur en dan nog is nen euro of 40 voor te verzenden kan ik ze evengoed nieuw kopen
sorry dat ik zo raar reageer maar je vraagprijs is belachelijk hoog ik hoop dat je ze voor die prijs aan iemand verkocht krijgt.
succes alvast
Bod: 275,- Euro
Bod: 275,- Euro

cvvracing schreef:
lol gij zijt de grappigste zekers
succes alvast
Zeker niet grappig bedoeld, en ik zie ook niet in wat voor grappigs jij denkt dat er staat. Mag ik je er even op wijzen dat de nromale verkoopprijs 750 euro bedraagt en dat mijn vraagprijs van van 600 euro gewoonweg zeer scherp is. En wie had gezegt dat je er geen garantie op zou krijgen? garantie = no problemo.
tja...
zelf de laatste euro afrippen voor je crosmaxen maar te gierig voor een eerlijk bod te doen op dit
sorry dat ik zo raar overkom maar ik vind dat u met zeer oneerlijke praktijken bezig bent meneer. en hopelijk zien andere mensen dit ook in.
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=9294
Dus mensen als je een set crosmax sl nodig hebt ga naar ackermans in nederland want daar zijn ze even duur als hij ze hier probeert aan te smeren en met garantie
Want dacht je nu echt dat je bikeshop staat te springen voor je wiel dat je eventjes op een ander gekocht hebt op te sturen voor garantie ik dacht het niet.
sorry dat ik zo raar overkom maar ik vind dat u met zeer oneerlijke praktijken bezig bent meneer. en hopelijk zien andere mensen dit ook in.
Dus mensen als je een set crosmax sl nodig hebt ga naar ackermans in nederland want daar zijn ze even duur als hij ze hier probeert aan te smeren en met garantie
Want dacht je nu echt dat je bikeshop staat te springen voor je wiel dat je eventjes op een ander gekocht hebt op te sturen voor garantie ik dacht het niet.
Sorry, maar ik denk dat je te hoog zit met je prijs.
Als je een goede klant bent bij je LBS kan je ze goedkoper krijgen.
500€ en geen cent meer was het bij mijn LBS.(+gemonteerd)
Ben dan wel een zeer goede klant hé.
Als je een goede klant bent bij je LBS kan je ze goedkoper krijgen.
500€ en geen cent meer was het bij mijn LBS.(+gemonteerd)
Ben dan wel een zeer goede klant hé.
cvvracing schreef:
zelf de laatste euro afrippen voor je crosmaxen maar te gierig voor een eerlijk bod te doen op dit
Is dit het niveau van de posts hier.........
Als jij denkt dat je leuk bent om iemands handel te lopen afzeiken ben je hier erg verkeerd bezig, je hebt zeker de regels voor kopen en verkopen op dit forum niet gelezen (Heren moderators: misschien is het handig ze weer toe te voegen want er zijn hier wederom enkelen die er geen hout van hebben begrepen). Als je die regels zou kennen dan had je kunnen weten dat een ieder met wat hij of zij ook te koop heeft in zijn of haar waarde gelaten dient te worden, dus niet de handel van een ander zitten af te zeiken. En als jij de Crossmax goedkoper bij een ander kunt kopen dan moet je dat direct doen en heeft het dus geen zin om hier te reageren,maar zit hier niet de boel te verzieken met je domme gewauwel in ook nog eens erbarmelijk Nederlands.
als ik jou was zou ik eens goed nadenken of jij je account wel waard bent. (KDPC)
MOD: er worden hier wielen verkocht, over de prijs zeur je maar via email!
ik lig je handel niet af te zeiken ik maak er maar de mensen op attent dat ze NIEUW !!! maar 640€ kosten
Stel je voor ik koop je wielen en ik laat ze per post afkomen ben ik nog eens 50 euros kwijt aan verzending dan heb ik er al verlies op gemaakt.
Ik kan ze bij bikefun of b2b bestellen moet ik nog geen portkosten betalen en staan ze 100 percent zeker binnen de drie dagen voor mijn deur in een spicsplinternieuwe verpakking en met aankoopbewijs en alle zijk erbij.
Dus als je een beetje nadenkt geraak je je wielen dit millenium niet meer kwijt aan zo"n hoge prijs. En er is btw al een nieuw type crossmax op komst voor volgend jaar dus ik ga even wachten tot het einde dit jaar en kan er voor een leuk prijsje nieuwe kopen
Stel je voor ik koop je wielen en ik laat ze per post afkomen ben ik nog eens 50 euros kwijt aan verzending dan heb ik er al verlies op gemaakt.
Ik kan ze bij bikefun of b2b bestellen moet ik nog geen portkosten betalen en staan ze 100 percent zeker binnen de drie dagen voor mijn deur in een spicsplinternieuwe verpakking en met aankoopbewijs en alle zijk erbij.
Dus als je een beetje nadenkt geraak je je wielen dit millenium niet meer kwijt aan zo"n hoge prijs. En er is btw al een nieuw type crossmax op komst voor volgend jaar dus ik ga even wachten tot het einde dit jaar en kan er voor een leuk prijsje nieuwe kopen
Okee, ik doe ook een bod : 2499 euro, en ik krijg je moeder erbij ?
graag een slotje want van deze taferelen en hersenloze onverbeterlijken word ik heel erg moe.cvvracing schreef: ik lig je handel niet af te zeiken ik maak er maar de mensen op attent dat ze NIEUW !!! maar 640€ kosten
cvvracing schreef:
ik lig je handel niet af te zeiken ik maak er maar de mensen op attent dat ze NIEUW !!! maar 640€ kosten
Ja? En? Wat de fuck heb jij er mee te maken dat hij ze voor deze prijs wil verkopen? Het is een van de regels er niet op te reageren ook al weet je ze goedkoper te vinden.
En ondanks het oeverloze gelul van cvvracing zijn de Crossmaxen verkocht aan iemand die de prijs concurrerend vond en er erg blij mee is >> mét service en garantie >> alstublieft.
Crossmax zwart inmiddels ook verkocht.
Crossmax zwart inmiddels ook verkocht.
twas dan nog het oude model ook en niet de zilvere
sorry dak het zeg maar ge hebt die gast goed afgezope dan
lees het nou nog eens goed, sjakie >> oude c-max zwart verkocht én nieuwe c-max SL.
En nu nog je account opzeggen iq-virtuoos...
En nu nog je account opzeggen iq-virtuoos...
cvvracing schreef:
twas dan nog het oude model ook en niet de zilvere
iemand verkoopt iets voor een door hem bepaalde prijs, als de koper die prijs vind prima deal gesloten. het is niet de bedoeling dat andere commentaar op de vraagprijs leveren.