Verkocht word dus het frame in een pakket met; Thomson 27.2 zadelpen, Salsa Liplock zadelpensluiter, XT voorder. en een FRM Ti 6/4 BB (145gr).
Meerdere onderdelen zijn voorhanden, gewoon even mailen...
Frame is 16.5" hoog (c-t), heeft echter de geo van wat de meeste 17-18.5" frames hebben wat betreft bovenbuislengte (23"effec.)
Frame is kompleet uit 3/2.5 Sandvik Titanium opgetrokken en gebouwd door de mensen van Dean USA in Colorado. BB huis, dropouts en schijfremnok zijn uit 6/4 Ti. Frame weegt incl. Salsa Liplock 1465 gram en is gebouwd voor een vork van 80mm veerweg (te veel voor mij) Fiets heeft nog geen 2.000km gezien offroad.. en kan daarom als nieuwwaardig beschouwd worden.
Voor vragen gewoon even mailen; cruelcycles@hotmail.com
Doe me een bod voor deze framekit. Biedingen vanaf 1200 euro worden serieus genomen. Let wel; dit frame heeft veel meer gekost (custom built), maar ik weet goed dat ik die kosten er nooit meer uit kan halen.. het zij zo...
Wees gegroet,
Jeroen aka DeKerfs

Opm.: Uiteraard kan er bezichtigt worden. Proefrit zal lastig worden aangezien de wielen eerdaags van eigenaar verwisselen. Voor het passen van de fiets zorg ik dat er altijd mogelijkheden zijn. Indien nodig ben ik zeer bereid mee te helpen andere onderdelen te scoren om een complete fiets te kunnen aanbieden tegen aantrekkelijke prijzen... einfach mailen...