DMR chieftain crank
Moderator:Beheerders
ik verkoop dus mijn crank, kheb ze 14000 betaalt dus 7000 is goe ze is juist gerevizeerd.
mtb bracket
kheb ook nog wiele te koop, alex rims zie ergens ier verder of vraag even terug.
kverkoop da dus om da mijne dmr voor den 2de keer kapot is en dak gene nieuwe nimeer krijg van dmr dus nu bmx,
laat maar iet hore é
-
Re:DMR chieftain crank
vind ik veel 7000 euro voor een setje cranks?
-
Tjonge jonge, ben jij net uit je grot tevoorschijn gekomen ofzo? De euro is er inmiddels alweer bijna 1,5 jaar hoor.
hij wil ze dus voor 173.52 euro verkopen
:-*
:-*
-
en ze komen van 325eur
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
ik heb zeker wel interesse! of een vriend van mij tenminste.
voor 150euro (=6000BEF) wil ik ze wel.
ik kan ze ook wel bij je komen halen, aangezien ik wrs in de buurt woon.
ik laat morgen iets weten als ik mijn vriend gesproken heb.
voor 150euro (=6000BEF) wil ik ze wel.
ik kan ze ook wel bij je komen halen, aangezien ik wrs in de buurt woon.
ik laat morgen iets weten als ik mijn vriend gesproken heb.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
heb "m gebelt, hij gaat asap hier iets replyen.
-
ben wel geïnteresseerd voor da cranck (+bracket toch é?) alst voor 150eurokes is
heb zelf nog een XT octalinck blablabla... waardak me rij en wil eerst is zien wak daarvoor zou krijge... als da genoeg is dan kommek zeker is af om der is naar te zien.. probleem is wel dak nu nog in de examens zit en mijne velo t.e.m. de volgende zaterdag bij de pat binne is. ik laat u dan zeker volgende zaterdag nog iets wete of vroeger al. (hoop da der ni te veel ander kandidate nog gaan kome)
welke kleur heeft het by the way
heb zelf nog een XT octalinck blablabla... waardak me rij en wil eerst is zien wak daarvoor zou krijge... als da genoeg is dan kommek zeker is af om der is naar te zien.. probleem is wel dak nu nog in de examens zit en mijne velo t.e.m. de volgende zaterdag bij de pat binne is. ik laat u dan zeker volgende zaterdag nog iets wete of vroeger al. (hoop da der ni te veel ander kandidate nog gaan kome)
welke kleur heeft het by the way
et zijn dus zilvere.
kwoon dus in reet maar ik doen ze echt ni weg voor minder dan 175euro(rond bedrag ipv 173,52) anders houd ek ze liever bij dien zijn veel te schoon en te goe dervoor, kzen eigenlijkterug aant twijfele ma ik twijfel deraan
seeya
-
voor 150 willek ze wel kope als is kan kome zien. (ik woon in edegem) ma tis ma dak nog een rekening bij de pat moet betale...
ge hebt al zeker gelijk dat schoon materiaal is
greetz
ge hebt al zeker gelijk dat schoon materiaal is

greetz
ja nee sorry laat dan maar, dan hou ek ze wel bij kan zijn dak volgende zomer ne nieuwe kader koop als et zo blijft slecht blijft gaan mé den bmx, mountainbike is toch pakke simpeler om een of andere rede
ge moogt altij is kome zien natuurlijk
binnekort ook nieuwe pics en hopelijk ook is filmkes als dien "zak" da is geeft aan mij (op de site dus)