Te koop
Cannondale f600(2001), caad 3 met fatty DL
Maat m, top tube 56,5 cm, seat tube 40,6 cm.
Met een zeer mooie afmontage:
Wielen Dt onyx, mavic 221 met conti twister pro banden (alles nieuw!!!).
Ritchey wcs bar-ends,Ritchey comp stuur, zadelpen, cranks en Ritchey pro remmen (alles nieuw!!!).
Sram 9.0 shifters en a-derr. met xt casette (9 sp) en dura ace ketting. Verder nog een flite zadel en 535 shimano pedalen.
Wat niet nieuw is, is in nieuw staat!
Vraagprijs 975 euro
Reacties gaarne per mail
Ps een foto is ook marktplaats te vinden.
Cannondale f 600 te koop!
Moderator:Beheerders
Re:Cannondale f 600 te koop!
Deze bike is echt een lust voor het oog.
Is de prijs te hoog? Doe anders eens een bod!
Is de prijs te hoog? Doe anders eens een bod!
Kan iemand me dan vertellen wat wel een reele vraagprijs is?
Of is hier helemaal geen vraag naar?
Of is hier helemaal geen vraag naar?
recessie, vakantie tijd, nog meer redenen nodig dattie blijft staan?
Mijn vrouw wil nog een bike hebben voor rond de 500 Euro, she loves C´dale en de maat is OK..... de recessie is ook in mijn portemonnee geslagen en mijn vakantie komt er ook aan dus meer dan 500 Euro gaat er niet uit...... Je hoeft niet te reageren als je het te weinig vindt, ons boeit het niet of er voor die 500 Euro XTR of Deore op zit, misschien kun je daar wat mee.
Erikje
Mijn vrouw wil nog een bike hebben voor rond de 500 Euro, she loves C´dale en de maat is OK..... de recessie is ook in mijn portemonnee geslagen en mijn vakantie komt er ook aan dus meer dan 500 Euro gaat er niet uit...... Je hoeft niet te reageren als je het te weinig vindt, ons boeit het niet of er voor die 500 Euro XTR of Deore op zit, misschien kun je daar wat mee.
Erikje
Het is niet zozeer de recessie (nog niet). Maar ik had hem eigenlijk bedoeld als fiets voor mijn voormalige vriendin, vandaar.
Toen dacht ik hem als trainings fiets te gaan gebruiken, maar daar is hij echt te mooi voor geworden.
Als ik hem nog ga down graden laat ik het wel weten. Want nu 500 euro inderdaad echt nog te weinig, gezein de vrijwel nieuwe afmontage.
Ik dacht hij wel meer waarde was, zo niet laat maar weten.
Snappie..
Toen dacht ik hem als trainings fiets te gaan gebruiken, maar daar is hij echt te mooi voor geworden.
Als ik hem nog ga down graden laat ik het wel weten. Want nu 500 euro inderdaad echt nog te weinig, gezein de vrijwel nieuwe afmontage.
Ik dacht hij wel meer waarde was, zo niet laat maar weten.
Snappie..
rolf schreef:
Kan iemand me dan vertellen wat wel een reele vraagprijs is?
Ik heb een een week geleden een F500, CAAD3 in Duitsland gekocht voor €500. Met Crossride"s, HS33"s, XT/XTR crankset/dera"s/cassette, Nisene seat en nog wat andere muk erop. Ik denk dat je €500 als richtprijs kan nemen, gezien de afmontage van deze F500 en de joue. Ook al is het een F600...
Regards,
RC