Banshee Darkside te koop, ideale parkshredder

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dfuse
Banshee Darkside te koop, ideale parkshredder

Bericht door dfuse » zo feb 07, 2016 10:09 pm

Item: Banshee Darkside L
Plaats: Mortsel BE
Staat: Licht gebruikt, max 10x mee gereden.
Reden van verkoop: gebruik em te weinig, bij verkoop vervang ik mijn 29er hardtail door een 29er fully zodat ik maar 1 fiets te onderhouden heb.
Prijs en voorwaarden: eerlijk bod, kan onderhandeld worden. Nieuwprijs was +-4500€. Eventueel ook frame + shock + vering zonder andere onderdelen. Die kan ik toch hergebruiken.
Wijze van verzenden: Liefst komen halen
Afbeeldingen: Afbeelding
Bij interesse kan ik wel betere foto's maken.

Specs:
Vork: X-Fusion Metric HLR 26" 180mm
Shock: Cane Creek Double Barrel 180mm
Wielen: Stans Flow EX met Hope Pro Evo 2 naven, XT Icetec rotors. 142x12 achternaaf
Schakelwerk: Shimano Zee shifter + derailleur
Stuur: Chromag Fubar OS X + ODI Rogue grips + Hope Downhill stem
Banden: Hans Dampf achter, Magic Mary voor, tubeless
Zadelpost: Truvativ
Zadel: Race Face Atlas
Tandwielen: RaceFace NW + XT Casette
Remmen: Shimano Zee
Cranks: Shimano Zee

Dit is de 26" versie van de Darkside, er zitten 'chips' bij die je kan flippen om de fiets in 3 verschillende standen te zetten, slack, steep en neutraal.
Als je andere chips aanschaft kan je 650b rijden, en/of 150mm achternaaf steken.
De huidige chips zijn voor een 142x12 achternaaf, ik vond de chainline daar wel niet optimaal mee dus heb spacers gestoken aan het voorste kettingblad wat maakt dat je geen chainguide kan steken. Echter nooit een dropped chain gehad.
Remmen staan 'MX' opgesteld maar remleidingen zijn niet verkort dus je kan gemakkelijk switchen.

Zoals vermeld overweeg ik hem te verkopen voor een goed bod. Nieuwprijs was +-4500€.
Er is misschien 10x mee gereden dus nog in zeer goede staat. Enkel wat zwarte strepen op frame van op autobanden te crashen, en krassen op de oliereservoirs van de remhendels. Als hij niet weg geraakt blijf ik er op rijden :)

dfuse

Bericht door dfuse » di mar 01, 2016 3:02 pm

up

Plaats reactie