Plaats: Bennekom
Staat: Goed
Reden van verkoop: Staat bijna niets te doen.
Prijs en voorwaarden: Richtprijs 900 euro, bieden mag!
Wijze van verzenden: Ophalen, evt. brengen (contact)
Extra Info: Hoeft niet weg!
Afbeeldingen:

Voor meer foto's:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=111880
Ik zat zelf richting de 900 euro te denken. Is hij zeker waard, nieuwprijs komt makkelijk op 1600/1700 euro. Oa. een dure wielset, was de topversie in de downhill reeks van DT Swiss, een Pike 454 etc.
Deze dikke bike staat helaas veel te veel in de schuur de afgelopen tijd, vooral door gebrek aan tijd door de studie.
Daarom zit ik er aan te denken om deze bike toch weg te doen voor de juiste prijs, om iemand anders er blij mee te maken! Hij hoeft dus niet perse weg..!
Wat kan je met deze fiets: techniek oefenen (bunny hoppen, springen, 180 etc.), dirtjumpen (schansen), pumptracks (is hij ideaal voor, kort en laag) en tot slot ook zeker downhill in bikeparken! Hij is meerdere keren mee geweest naar Winterberg en Ferme Libert en Spaarnwoude. Super leuke fiets is het vooral!
Op foto's staan verschillende set-ups, wisselde wel in de loop der tijd namelijk. Hier valt wel iets over te praten, zie de speclist.
Frame..................Dartmoor Two6player
Voorvork..............Rockshox Pike 454 Coil U-Turn (95-140mm veerweg)
Wielset.................DT Swiss FR 2350. (20mm voor, 135*10 achter)
Banden................Maxxis Larsen TT 26*2.0 of downhill rubber:(Larsen TT 2.35 2-ply, Minion DHF 2.35 2-ply)
Stuur...................RFR 720mm, of Nukeproof Warhead 760mm
Stuurpen..............Race Face Evolve DH stem
Remmen..............Avid Elixer 5s, 180-160mm schijven (rechterhendel is gerepareerd met stukje metaal, om zo het te ver weg'schieten' van de hendel van het stuur te voorkomen. Geen effect op de werking)
Shifter.................Singlespeed!
Grips...................Sixpack lock-on (of evt. oudere Kona grips)
Crank..................Shimano XT
Trappers..............Shimano DX of Shimano Saint
Achterderailleur....Singlespeed!
Cassette..............18 kransje
Tandwiel voor.......Blackspire 34t
Zadelpen..............Race Face Chester of Brand-X 400mm black (is langer, zo kan je toch nog best aardig zittend fietsen. Ik reed regelmatig 6km naar bikepark en weer terug)
Zadel...................Bontrager Rhythm
Bij vragen, neem contact op!
Groetn!
Datang