Giant Reign (2015), maat L [VERKOCHT]

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
DaanJ
Giant Reign (2015), maat L [VERKOCHT]

Bericht door DaanJ » za aug 15, 2015 1:02 pm

Item: Giant Reign 2 Ltd (2015), maat large.
Plaats: Amsterdam
Staat: Zeer goed
Reden van verkoop: Helaas toch niet de fiets voor mij
Prijs en voorwaarden: 1700
Wijze van verzenden: Ophalen uiteraard

Ik verkoop mijn Giant Reign, nieuw gekocht eind april dit jaar (in Nederland). Erg weinig op gefietst: drie keer bikepark Spaarnwoude, een weekend Ardennen, en anderhalve week Alpen. Fiets is helaas toch niet helemaal wat ik zoek, heb liever iets minder agressiefs met wat minder veerweg.

Er zitten uiteraard een paar krassen op, maar niets groots, en geen deuken of scheuren. De vork heeft op een van de stanchions ook een klein krasje, maar dit is vakkundig glad gemaakt en je voelt er niets meer van. Verder zit er een nieuwe achterdemper in (oude vervangen onder garantie wegens piepend geluid bij inveren). Frame heeft levenslange garantie, en er zit ook nog garantie op alle onderdelen. Ik geef de garantiekaart erbij, en mocht er onverhoopt iets zijn en de bikeshop lastig doen met het eerst eigenaar gebeuren, dan kan garantie altijd via mij geregeld worden.

Ik heb de fiets 1x10 gemaakt, met een Absoluteblack narrow wide kettingblad (32t), en een FSA Comet crank voor een betere kettinglijn. Zitten nieuwe remblokken in. Heeft een 125mm Reverb dropper post. Kortom, de ideale enduro fiets voor wie vooral hard naar beneden wil.

Voor verdere specs, zie de site van Giant Duitsland: http://www.giant-bicycles.com/de-de/bik ... ifications

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door DaanJ op do aug 20, 2015 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

DaanJ

Bericht door DaanJ » za aug 15, 2015 3:15 pm

Gereserveerd

Plaats reactie