2013 Cotic Soul frameset 19"

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
GangIsAlles
2013 Cotic Soul frameset 19"

Bericht door GangIsAlles » ma dec 01, 2014 7:29 pm

Item: Cotic Soul frame 19" + Fox RL32 Talas 140-110
Plaats: Arnhem
Staat: 9/10; licht gebruikt, ongeveer 1000km. Vork heeft sinds service deze zomer slechts 50km gereden.
Reden van verkoop: Opruiming
Prijs en voorwaarden: 499,-
Wijze van verzenden: Ophalen of verzenden
Extra Info: Een jaar geleden gekocht en opgebouwd. Sindsdien weinig mee gereden aangezien ik nog 2 andere fietsen heb die ook heerlijk rijden. ;) Het frame is bedoeld voor 26" en rijdt heerlijk. Het gevoel van een hardtail met de fijne eigenschappen van (Reynolds 853) staal. In combinatie met de vork kun je er een erg veelzijdige fiets van maken, steile klimmen en pittige afdalingen voelen zeker niet ongemakkelijk. Het frame is ondanks z'n klassieke uitstraling uitgerust met de modernste features; tapered headtube en cablerouting voor een eventuele dropperpost.
De Fox vork is een 2011 model en heeft in totaal zo'n 2500km dienst gedaan schat ik zo in. Sinds de laatste service bij Sabma (aantoonbaar) is de vork slechts 50km gebruikt waardoor de vork op dit moment in zeer goede staat verkeerd. Op de vork zitten een paar kleine krasjes op de buitenpoten, de binnenpoten zijn kras/schadevrij en lekt dus ook niet. Door de Talas functie kan de vork tijdens klimmen 30mm ingekort worden waardoor de houding iets gunstiger wordt. Deze functie heb ik zeer weinig gebruikt, eigenlijk nooit het gevoel gehad dat de fiets achterover zou slaan.

De fiets is eventueel ook volledig te koop, grotendeels zoals afgebeeld voor 1.150,- Voor meer info graag een PB

De set bestaat dus uit het volgende:
-Cotic Soul 19" frame
-Fox RL32 Talas 140-110mm
-Hope headset.

Afbeelding:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door GangIsAlles op wo dec 17, 2014 12:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
No guts, no glory...

GangIsAlles

Bericht door GangIsAlles » do dec 04, 2014 7:34 am

Up
No guts, no glory...

GangIsAlles

Bericht door GangIsAlles » wo dec 17, 2014 12:36 pm

Schup
No guts, no glory...

Plaats reactie