Item: On One 456 Carbon frame 18"
Staat: 9/10, optisch 7/10
Reden v. verkoop: Fully frame
Prijs: 225,-
Overdracht: Af te halen in Arnhem, maar ook elders in het land na overleg aangezien ik landelijk werk. Verzenden kan ook, kosten koper dan...
Extra info: Heerlijk licht en stijf frame wat de nodige klappen kan hebben. Nu 2 jaar in mijn bezit en altijd met veel plezier op gereden. Vaak als eerste boven en ook als eerste weer beneden, een echte alles kunner. Zoals de typenaam doet vermoeden is het frame geschikt voor vorken met een veerweg van 4, 5 of 6 inch (100-150mm) Inclusief On One Smoothie Mixer headset voor tapered vorken, adapter om 1 1/8 vorken te rijden komt er ook bij.
Afbeeldingen: Hier detailfoto's: http://www.pinkbike.com/u/Gangisalles/a ... 56-Carbon/

Item: 2011 Fox 32 Talas 140-110
Staat: 9/10, optisch 7/10
Reden v. verkoop: RockShox
Prijs: 350,-
Overdracht: Af te halen in Arnhem, maar ook elders in het land na overleg aangezien ik landelijk werk. Verzenden kan ook, kosten koper dan...
Extra info: Weinig gebruikt (schat zo'n 2000km), hier en daar wel wat krasjes. Altijd goed onderhouden met Brunox etc. Vork heeft sinds begin vorig jaar geen service meer gehad. Werking daarentegen is helemaal prima.
Afbeeldingen: Hier detailfoto's: http://www.pinkbike.com/u/Gangisalles/a ... 56-Carbon/

Item: Ritchey WCS Carbon stem 31.8, 120mm
Staat:9,5/10
Reden v. verkoop: Over, te lang voor mijn rijstijl.
Prijs:60,- 45,-
Extra info: Met Ti boutjes. Mooie pen!
Afbeeldingen:

Item: Fizik Tundra 2
Staat:9/10
Reden v. verkoop: Speedneedle heeft de voorkeur.
Prijs:90,- 60,-
Extra info: Met Ti boutjes. Lichtgewicht, relatief zeldzame stuurpen die in prima staat verkeert.
Afbeeldingen:

Item: FRM webstem CF 31.8, 125mm
Staat:9/10
Reden v. verkoop: Vééééél te lang voor AM-achtige fietsen.

Prijs:50,- 45,-
Extra info: Met Ti boutjes. Lichtgewicht, relatief zeldzame stuurpen die in prima staat verkeert.
Afbeeldingen:

Item: Magura Marta remset 'Gold'
Staat: 8/10
Reden v. verkoop: Over, na aanschaf Hope
Prijs: 135,- --> 125,-
Extra info: Mooie remset met z.g.a.n. remblokjes. Leidinglengte: 82/160cm. Remmen zijn recentelijk ontlucht.
Afbeeldingen:

Item: Magura Marta remset 'Red' --> Verkocht
Item: Selle Italia 'Troy Lee Design'
Staat: 7/10
Reden v. verkoop: Over
Prijs: 50,- --> 40,-
Extra info: Gebruikt op een downhiller, maar ook geschikt voor XC. Niet het lichtste zadel dus.
Afbeeldingen:

Item: Scape dameszadel
Staat: 9,5/10
Reden v. verkoop: Niet het juiste zadel voor m'n vriendin.
Prijs:25,-
Extra info: 1 ritje mee gereden waaruit bleek dat m'n vriendin toch een ander zadel prefereert.
Afbeeldingen:

Item: Specialized stems 100mm OS, 6 degree rise
Reden v. verkoop: Verkregen bij het kopen van een frame + vork, over dus.
Prijs: 30,-/stuk 25,-/stuk
Extra info: Nog 1 van over...
Afbeeldingen:

Item: Specialized Phenom 130mm Verkocht
Item: Avid Juicy Ultimate Verkocht
Item: Specialized bidonhouder
Reden v. verkoop: Staat een beetje raar op een niet-Specialized.

Prijs: 17,50
Extra info: Kleur is moeilijk te zien op de foto. Het is geen wit, maar ook geen grijs... Ik zou zeggen gebroken wit. Fox heeft in 2007 ook vorken in dezelfde kleur uitgebracht volgens mij.
Afbeeldingen:

Item: FSA OS-115 stem 100mm, 6 degree rise, 31.8mm --> Verkocht
Item: Easton EC90 flatbar
Staat: 9/10
Reden v. verkoop: geen flatbars meer
Prijs: 45,- -->35,-
Extra info: Licht stuurtje, 560mm, 31.8mm, 3 degree backsweep
Afbeeldingen:

Item: Avid G2CS remschijf 160mm --> Verkocht
Item: SRAM X.9 achterderri korte kooi --> Verkocht
Item: KCNC topcap Green --> Verkocht
Item: OctaneOne lock-on grips groen
Staat: 7,5/10
Reden v. verkoop: Over, geen fiets meer met groene details.
Prijs: 15,- --> 10,-
Extra info: Gebruikt, maar nog lang niet versleten.
Afbeeldingen:

Item: Clarks remschijven 203/185mm
Staat: 9,5/10
Reden v. verkoop: Heb andere schijven gekocht
Prijs: 12,50,-/stuk --> 10,-/stuk
Extra info: Rechte, lichtgewicht schijven
Afbeeldingen:

Item: Magura Wave schijf 160mm --> Verkocht
Item: Shimano pedalen 500-serie (SLX) --> Verkocht
Item: TA Specialites Chinook 23 44t 104 9sp
Staat: 9/10
Prijs: 20,-
Extra info: Niks mis mee, door wat vuiligheid lijkt hij niet helemaal goed, maar niets is minder waar.
Afbeeldingen:

Item: SLX voorderrie M661 seatstay-angle: 66-69 Verkocht
Item: XT voorderrie downswing 34,9mm klemming
Staat: 7/10
Prijs: 10,-
Extra info: Goed gebruikt, maar niet misbruikt
Afbeeldingen: