Yeti ASR voor project

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ROXY
Yeti ASR voor project

Bericht door ROXY » di feb 16, 2010 7:57 pm

Item: Het gaat dus om een Yeti ASR frame, ontdaan van zijn verfjasje.
Plaats: Hasselt, B
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: heb ondertussen een ander frame gekocht, waardoor dit project gestopt is. Wou hem eerst gewoon bijhouden, maar hij ligt hier nu ook maar...
Prijs en voorwaarden: doe een bod
Wijze van verzenden: Afhalen of verzenden na betalen

Extra Info: het frame is volledig ontlakt, met speciaal product voor alu toepassingen. Nog even ontvetten en hij kan geanodiseerd/gelakt worden. De achterbrug is gepolierd, zou ik ook zo laten.
Ik ken een firma die fietsframes anodiseert, en wil dat ook nog wel laten doen, maar nu kan je de kleur nog kiezen...
Naamstickers van Yeti heb ik in wit en zwart, de headbadge en de 'made-in-colorado' badge zijn er ook bij, alsook een volledige nieuwe set lagers.
Shock: Fox Float RL (service, dichtingen vervangen, een 2-tal jaar geleden, sindsdien bijna niet meer gereden)
Gewicht van het frame: 2316gram incl demper en alle schroeven
superleuk, stijf en licht frame voor cross-country.
Lagers zijn zeer duurzaam, dit is de eerste keer dat ze vervangen worden!

Schitterende details: cnc-werk in de achterbrug, de yeti in de derailleurpat, Yeti gegraveerd in de schroeven, de Easton logo's in de buizen, de titanium scharnierpunten in de staande achtervork, ...

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ROXY

Bericht door ROXY » wo feb 17, 2010 1:25 pm

Huhum, ik was blijkbaar de maat vergeten te vermelden.
Zitbuis (center BB tot top) 46cm,
Bovenbuis (horizontaal gemeten) 56cm

rekenkundig dus een 18", maar het is eerder een 17" (loopt niet zo heel slooping doordat er nog een scharnierpunt geplaatst moest worden.

In Yeti-taal is dit een Small.

Plaats reactie