Specialized Enduro Elite frame + RS Pike 409
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Verkocht aan een nette Belg die geen problemen heeft met zijn woord te houden in tegenstelling tot zakgeldchooiers ( aka streeter
)

Laatst gewijzigd door thomasmb op za dec 19, 2009 6:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
En up maar weer , sommige vinden hier zichzelf zeer serieus blijkbaar.
De verkoop was afgerond , zelf uur en plaats afgesproken
Tis dan toch waar wat ze van de " Hollanders " zeggen
Check:
Hoi,
Ik heb vandaag een mooi aanbod van een giant frame gekregen en hiermee ben ik akkoord gegaan. Het frame was 200 euro goedkoper dan dat van jouw, en aangezien ik mijn geld ook maar verdien met schappen vullen was voor mij de keuze snel gemaakt.
Sorry en succes met de verkoop van je frame. Ik begrijp dat het lullig voor je is, maar het scheelt mij 200 euro..
De verkoop was afgerond , zelf uur en plaats afgesproken

Tis dan toch waar wat ze van de " Hollanders " zeggen

Check:
Hoi,
Ik heb vandaag een mooi aanbod van een giant frame gekregen en hiermee ben ik akkoord gegaan. Het frame was 200 euro goedkoper dan dat van jouw, en aangezien ik mijn geld ook maar verdien met schappen vullen was voor mij de keuze snel gemaakt.
Sorry en succes met de verkoop van je frame. Ik begrijp dat het lullig voor je is, maar het scheelt mij 200 euro..
ehm.. cheapo, gierig..Don schreef:Wat zeggen "ze" dan over de "Hollanders"?thomasmb schreef: Tis dan toch waar wat ze van de " Hollanders " zeggen![]()
anyway, vervelend allemaal. Ik denk dat velen met ons op DP soortgelijke dingen hebben meegemaakt. Way off-topic trouwens, sorry daarvoor

Succes met de verkoop!
Dat is handelsgeest, V.O.C. mentaliteit zeg maar.koekie schreef:ehm.. cheapo, gierig..Don schreef:Wat zeggen "ze" dan over de "Hollanders"?thomasmb schreef: Tis dan toch waar wat ze van de " Hollanders " zeggen![]()
anyway, vervelend allemaal. Ik denk dat velen met ons op DP soortgelijke dingen hebben meegemaakt. Way off-topic trouwens, sorry daarvoor![]()
Succes met de verkoop!
Mooie fiets trouwens.
Zondagsrijder
-
Maar in de handel bestaat ook nog zoiets als afspraak is afspraak.Don schreef:Dat is handelsgeest, V.O.C. mentaliteit zeg maar.koekie schreef:ehm.. cheapo, gierig..Don schreef: Wat zeggen "ze" dan over de "Hollanders"?
anyway, vervelend allemaal. Ik denk dat velen met ons op DP soortgelijke dingen hebben meegemaakt. Way off-topic trouwens, sorry daarvoor![]()
Succes met de verkoop!
Mooie fiets trouwens.
Inderdaad 'n mooi frame, jammer dat m'n schuur al vol staat. Off topic maar wel 'n gratis uppie!