Plaats: Breda
Staat: NIEUW
Reden van verkoop: draag liever ander model .maar voor de rest supergoed brilletje. en genoeg andere brillen
Prijs en voorwaarden: 100 euro
Wijze van verzenden: tnt post afhalen
Extra Info: Ray-Ban Orbs RB 8020 sunglasses met een lichtgewicht en duurzaam ovaal titanium frame The scratch-impact-resistant lenses verzekeren 100% UV protection & superb optical clarity. Is een nieuwe bril, heb ik gekocht opaar weken geleden voor 163 euro bij option Breda. Met titanium frame wat absoluut niets weegt. Spiegellenzen die zeer geschikt voor zeer fel zonlicht. Maar heb zelf liever een ander model. In absolute nieuwstaat met luxe opbergdoos en poetsdoekje., Nu voor jou voor een minimaal bod van 100 euro. 63 euro in jou voordeel dus. Gauw mij mailen erover is de zekerheid hebben dat jij er deze jaar nog heel hip en trendy bijloopt.Exclusief verzendkosten voor koper.
bril heeft flexibele neusvleugeltjes zodat hij altijd goed blijft zitten bij het gebruik ervan en pootjes zijj gemakkelijk op maat te buigen. valt niet van je neus af. heel goed geschikt voor casual of om mee te fietsen.
klikken op de afbeeldingen voor groter formaat. met deze bril heb je best veel weg van een speler uit de Matrix film. staat heel stoer op je gezicht

bonnetje nog aanwezig zal ik effe voor je opzoeken dan.
Afbeeldingen: